1402-01-18 17:59
642
0
84358

نماز جمعه یکی از پایگاه‌های انقلاب است/ نفرت مردم از رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر شد

امام جمعه شهرستان آق‌قلا گفت: برپایی نماز جمعه در سال‌های پس از انقلاب از نشانه‌های اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود که از مهمترین ارمغان‌های فریضه عبادی و سیاسی تبیین اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانات اماممین انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی در خطبه های نماز جمعه اهل تشییع شهرستان آق قلا گفت: هر کس در ماه مبارک رمضان روزه بگیرد و قرآن بخواند در نماز جمعه و جماعت شرکت کند؛ اهل تقوا می شود و خوش به سعادت آنهای که خودشان را در این مسیر قرار می‌دهند.

حجت الاسلام حسینی افزود :نماز جمعه، کنگره عظیم هفتگی هست که تقوا را در میان نمازگزاران و عموم مردم جامع افزایش می دهد؛ برپایی نماز جمعه در سال‌های پس از انقلاب از نشانه‌های اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود که از مهمترین ارمغان‌های فریضه عبادی و سیاسی تبیین اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانات اماممین انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه یک پایگاه انقلابی است؛ گفت: مسائل دینی و دنیوی و امور محاش و معاد مردم در این فریضه پرداخته می شود که می توان به افزایش انسجام اجتماعی ، ارتقا آگاهی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به این‌ها به عنوان ارمغان های نماز جمعه اشاره کرد‌.

خطیب شهرستان آق‌قلا افزود: نماز جمعه این فریضه عبادی سیاسی یک تریبون و یک رسانه است؛ رسانه‌ای پویا و تأثیر گذار و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین که دغدغه‌های بحق مردم شهرستان آق‌قلا مطالبه خواهد شد. 

حجت الاسلام حسینی در پایان افزود: امسال روز قدس برای مردم استان گلستان، روز ویژه‌ای خواهد بود چرا که بیستمین شهید مدافع حرم، شهید مقداد مهقانی تنها شهید مدافع حرمی‌ است که مستقیما به دست رژیم  غاصب صهیونیستی به شهادت رسید و نفرت ملت را از این غده سرطانی بیشتر کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.