1402-07-24 15:49
1074
0
86964
دبیر حزب موتلفه گلستان:

منبع‌های خبری که با دروغ‌های پیاپی بی‌اعتبار شدند

دبیر حزب موتلفه استان گلستان با اشاره به شکست مفتضحانه امپراتوری دروغ در بازی با احساسات مردم گفت: منبع‌های خبری معاند با دروغ‌های پیاپی بی‌اعتبار شدند.

سیدحسن سیدی امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما پیرامون شکست امپراتوری دروغ اظهار کرد: مردم با وجود اعتراض وقتی حرف‌های اپوزیسیون را می‌شیدند می‌گفتند این حرف‌های ما نیست و این‌ها نمی‌تواند مشکلات سفره ما را حل کند چراکه شعار براندازان شعار مردم نبود و آنها به دلیل اینکه جامعه ایرانی را نمی‌شناختند و در خارج از کشور زندگی می‌کردند واقعیت‌های جامعه ایران را نمی‌شناختند.

وی با اشاره به اینکه معاندان به خیال خودشان نارضایتی مردم را مساوی با برانداز دانستن آنها تصور می‌کردند، افزود: در حالیکه نارضایتی مردم مسئله اقتصادی بود آنها وقتی دیدند در این اعتراض‌ها به اهداف‌شان نمی‌رسند صحنه را ترک کردند و گفتند ما در مبانی خود معتقد هستیم و کاری به ضدانقلاب‌ها نداریم.

سیدی توضیح داد: برخی چهره‌ها و سلبریتی‌ها به دلیل اینکه شأن و جایگاهی در بین مردم داشتند فکر می‌کردند می‌توانند رهبری مردم را به عهده بگیرند افرادی که خود را به صورت آشکار وابسته به غرب نشان می‌دادند که این با روح استقلال‌طلبی مردم در تضاد بود از این رو نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی بیان کرد: همچنین امپراتوری دروغ چنان از اسرائیل یک لشکر شکست‌ناپذیر در ذهن مردم دنیا ساخته بود که همگان باور کرده بودند هر کسی با این رژیم جعلی وارد جنگ شود قطعا شکست خواهد خورد اما جنگ‌های 33 روزه حزب الله لبنان ضربه ای به این تصویر نادرست وارد کرد و در نهایت ضربه نهایی توسط حماس بر پیکره نیمه جان آن وارد شد.

دبیر حزب موتلفه استان گلستان از رژیم اشغالگر قدس به عنوان فرزند ناپاک تمدن غرب یاد کرد و افزود: رژیم اشغالگر قدس فرزند ناپاک تمدن غرب است، غرب توانایی خودش را از کسب دانش و انحصار آن بدست آورد.

سیدی افزود: غرب در کنار این دستاورد به تبلیغات گسترده از خود روی آوردند و در سیاست‌های تبلیغاتی خود از روش بزرگنمایی؛ اسطوره‌سازی؛ تحقیر ملت‌های دیگر؛ نظریه‌پردازی علمی؛ تفرقه‌افکنی، دشمن‌سازی جعلی و دیگر روش‌های عملیات روانی استفاده کردند.

وی توضیح داد: نتیجه آن شد که ملت‌های مستضعف از جمله مسلمانان توان رویارویی خودشان را با غرب استعمارگر و خائن از دست بدهند.

سیدی ادامه داد: شما مشاهده می‌کنید ه برای اینکه اندیشه مبارزه با رژیم کودک‌کش اسرائیل  در بین مسلمانان شکل نگیرد در تبلیغات غرب اسرائیل شکست‌ناپذیر؛ و سرزمین موفقیت‌ها معرفی شد.

وی تاکید کرد: از هنرهای امام راحل این بود که با چشم الهی خود به ماهیت نظام استکباری  پی برد و با اقدام خود در نابودی رژیم پهلوی و بعد در اشغال لانه جاسوسی؛ که فرمود امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند و دفاع مقدس به باورهای غلط درباره توانمندی همه‌جانبه غرب پایان داد بعد از حضرت امام سیاست‌های افشاگرانه در نظریه و عمل توسط مقام معظم رهبری تداوم یافت.

دبیر حزب موتلفه استان گلستان ادامه داد: به گونه‌ای که اسرائیل خود را در حصار قرار داد الباقی این باورهای غلط با حمله نیروهای مقاومت فلسطینی و حضور در سرزمین‌های اشغالی نابود شد و همگان فهمیدند که تا کنون گرفتار اطلاعات غلط و فریب تمدن غرب بوده‌اند.

سیدی گفت: نظام اطلاعاتی اسرائیل از قبیل موساد و غیره نتوانستند در محدوه محاصره شده غزه آمادگی‌های نیروهای مقاومت را تشخیص دهند و افسر ارتش اسرائیل در خواب و با لباس خود دستگیر می‌شود این ننگ غیرقابل جبران است.

وی بیان کرد: اگر مغولان توانستند ننگ تهاجم به ایران را در طول تاریخ پاک کنند اینها هم می‌توانند شکست اطلاعاتی و نظامی خود را ترمیم کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.