1402-01-22 11:47
385
0
84430
فرمانده سپاه آق‌قلا:

مبارزه با اسرائیل به منزله نبرد بین تمام حق و باطل است

فرمانده سپاه آق‌قلا گفت: امروز مبارزه با اسرائیل غاصب به منزله نبرد بین تمام حق و تمام باطل است.

به گزارش گلستان ما، یعقوب مصطفی‌لو امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: بیت‌المقدس محل عروج پیامبر (ص) و اولین قبله‌گاه مسلمین و سرزمینی پاک و مقدس برای همه عالمیان و سرزمین انبیاء و اولیای خدا است که توسط نجس‌های صهیونیستی غصب و باعث آواره شدن بندگان خوب خدا شد و محلی برای ایجاد فتنه در جهان اسلام شده است.

وی افزود: تا زمانی که این جرثومه فساد ریشه‌کن نشود مشکلات امت‌های اسلامی روز به روز بیشتر و بیشتر خواهد شد، لذا بر همگان واجب است که به فرمان امام خمینی (ره) گوش بدهیم و با چنگ به ریسمان الهی متحد شده و آنها را از این سرزمین پاکی‌ها دور کنیم.

فرمانده سپاه آق‌قلا خاطرنشان کرد: امروز مبارزه با اسرائیل غاصب به منزله نبرد بین تمام حق و تمام باطل است، امت‌های اسلامی اگر هوشیار باشند و متحد بشوند و درمقابل آنها بایستند خیلی زود مجبور خواهند شد که به دنبال یافتن اقوام خویش در اقصی نقاط عالم باشند درغیر اینصورت آوارگی نصیب‌شان خواهد شد.

مصطفی‌لو گفت: روز قدس روز خداست و در بهترین ماه خدا قرار گرفته لذا بر همه ما واجب است که باز هم همانند سال‌های قبل و بلکه بهتر از سال‌های قبل وارد صحنه شویم و از امت مظلوم فلسطین و جگرگوشه اسلام حمایت کنیم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.