1402-07-21 10:38
225
0
86905
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان:

«طوفان الاقصی» نویدی برای مبارزه با فساد در عالم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان حرکتی که در فلسطین آغاز شده را نویدی برای تحقق مبارزه با فساد در عالم دانست.

به گزارش گلستان ما، سیدجواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگاران ضمن حمایت از دلاوری‌های مبارزان حماس و دیگر گروه‌های مقاومت نظیر جهاد اسلامی فلسطین، بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی بر علیه زنان و کودکان و مراکز علمی غزه را محکوم کرد.

وی حرکتی که در فلسطین آغاز شده را نویدی برای تحقق مبارزه با فساد در عالم دانست و افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب با پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین نظم نوین جهانی رنگ و بوی تازه‌ای گرفته و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی در هم شکسته است.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با اشاره به آیات قرآن، رژیم منحوس صهیونیستی را سست‌تر از خانه عنکبوت دانست و تصریح کرد: آشفتگی‌های موجود در صفوف صهیونیست‌ها، فسادهای نتانیاهو، بحران فقدان رهبری در رژیم صهیونیستی و تظاهرات مردم بر علیه این رژیم این مطلب را به اثبات می‌رساند.

 محمدزاده کشتن مردم مظلوم فلسطین، قطع آب و برق و گاز آنها، محاصره کردن و ویرانی خانه‌های ملت ستمدیده غزه و فلسطین را نشانه پستی و زبونی رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: مسجدالاقصی قبله اول همه مسلمانان جهان بوده و همه مسلمانان وظیفه دارند بر علیه رژیم جنایت‌کار و کودکش متحد شده و صف واحد تشکیل دهند.

 این مقام مسئول خواستار «تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی» شد و تصریح کرد: تا امروز غده سرطانی صهیونیستی با اختلاف‌افکنی، کشتار و جنگ در منطقه به حیات خود ادامه داده و برای رسیدن به قله باید ریشه ظلم و فساد در منطقه یعنی این رژیم غاصب را قطع کنیم.

 رئیس تبلیغات اسلامی گرگان با بیان اینکه عملیات بی‌نظیر طوفان الاقصی استراتژیست‌های نظامی جهان را به شگفتی و تحسین واداشته است، بیان کرد: طوفان الاقصی، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین انبیا و مظلومان از چنگال دشمن صهیونیستی است که روند «مرگ رژیم صهیونیستی» را تسریع خواهد کرد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.