1403-02-02 13:45
152
0
89669
 امام‌ جمعه مینودشت:

سپاه یکی از پایه‌های اصلی صنعت نظامی ایران است

 امام‌ جمعه مینودشت گفت: سپاه پاسداران نقش مهمی در ارتقاء ظرفیت‌های نظامی ایران دارد و این نهاد مقدس به‌ عنوان یکی از پایه‌های اصلی صنعت نظامی و فناوری ایران فعالیت می‌کند.

 حجت‌الاسلام رضا کشیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ با تبریک روز تأسیس سپاه پاسداران، گفت: سپاه پاسداران نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت داخلی ایران ایفا می‌کند و این نهاد نظامی در مقابله با تهدیدات داخلی از جمله تروریسم و دیگر اقداماتی که در حیطه کاری آن است فعالیت مؤثری دارد.

 وی با بیان این که فعالیت‌های سپاه تنها به اقدامات داخلی ختم نمی‌شود و این نهاد برای حفظ امنیت کشور پا را فراتر از مرزها گذاشته است؛ افزود: سپاه پاسداران به‌عنوان یکی از پایه‌های محور مقاومت در منطقه شناخته می‌شود و این نهاد نظامی به‌صورت فعال در حمایت از جریان‌های مقاومتی در مناطق مختلف جهان اعم از لبنان، سوریه، فلسطین و یمن به‌عنوان مستشار فعالیت می‌کند.

امام‌جمعه مینودشت با اشاره به پیشرفت‌های نظامی و موشکی کشور، گفت: سپاه پاسداران نقش مهمی در توسعه و ارتقا ظرفیت‌های نظامی ایران دارد. این نهاد به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی صنعت نظامی و فناوری ایران فعالیت می‌کند و به تولید و توسعه تجهیزات و فناوری‌های نظامی می‌پردازد.

 وی ادامه داد: در حال حاضر، سپاه پاسداران ایران به دستاوردهای قابل توجهی در زمینه توسعه و بهبود موشک‌های بالستیک ایرانی دست یافته است. این موشک‌ها از جمله موشک‌های ساخت داخلی هستند که با دقت و قدرت بالا، توانایی حمله به اهداف دوردست را دارند.

 حجت‌الاسلام کشیری تأکید کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز تأکید داشتند: دوران به زن دررو پایان یافته است و نیروهای مسلح ایران به دشمنان ثابت کردند که وقتی بخواهند؛ می‌توانند غده سرطانی را از جهان اسلام از بین ببرند و از این پس کوچک‌ترین خطای رژیم صهیونیستی را با کوبنده‌ترین اقدام پاسخ خواهند داد.

 امام‌جمعه مینودشت در پایان گفت: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی و استفاده از ریز پرنده‌ها برای انتقام از جمهوری اسلامی آبروی رژیم صهیونیستی را برد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.