1403-02-01 13:40
146
0
89660
امام‌جمعه اهل‌سنت کلاله:

سپاه تعیین‌کننده معادلات جهانی است

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله گفت: تا قبل از این اتفاق، همه کشورهای استکباری مدعی روی میز بودن گزینه‌های نظامی برای ایران بودند؛ اما پس از آن تمام معادلات تغییر کرد و از این پس سپاه تعیین‌کننده معادلات جهانی است.

الحاج محمدامین آخوند صفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»؛ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران نقش مهمی در تأمین امنیت این کشور و منطقه دارد. این نهاد نظامی، علاوه بر وظایف دفاعی، مسئولیت‌هایی نظیر حفظ امنیت داخلی، حمایت از انقلاب، و حفظ سیاست‌های خارجی جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد.

وی با اشاره به نقش سپاه در تأمین امنیت کشور و منطقه، گفت: مبارزه با تروریسم یکی از اقداماتی است که انجام می‌دهد. سپاه در مقابله با گروه‌های تروریستی و افراطی که به تهدید امنیت داخلی می‌پردازند، نقش بسیار فعّالی دارد و این نیروها با همکاری با سایر نیروهای نظامی و امنیتی، در شناسایی و مقابله با گروه‌های تروریستی فعّالیت می‌کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله حوزه اقتصادی را هم یکی از حوزه‌های قابل دفاع برای سپاه دانست و گفت: سپاه در راستای حفظ امنیت داخلی، در مبارزه با فساد نیز نقش دارد و در شناسایی و مقابله با افراد و گروه‌هایی که به فساد مالی، اداری و اقتصادی مشغول هستند، در کنار دیگر نهادهای ذی‌ربط نقش‌آفرینی می‌کند.

آخوند صفری با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، به‌عنوان یکی از نهادهای نظامی و دفاعی کشور، در زمینه تولید و توسعه فناوری‌های نظامی، از جمله موشک‌های پیشرفته، نقش بسیار مهمی دارد؛ اظهار کرد: سپاه با توانایی‌های فنی و مهندسی خود، موفق به طراحی و توسعه موشک‌های پیشرفته ایرانی شده است. این شامل موشک‌هایی با قابلیت‌های مختلف از جمله برد بلند، دقت بالا می‌شود.

وی در پایان اشاره‌ای به عملیات وعده صادق داشت و گفت: اقدام اخیر سپاه تحت عنوان عملیات تنبیهی، باعث تعجب جهانیان شد. از سویی برای همه ثابت شد که ادعای سپاه و جمهوری اسلامی در توان نظامی و موشکی پوچ نبوده و از سویی این مهم باعث تثبیت قدرت و جایگاه ایران در جهان شد.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله ادامه داد: تا قبل از این اتفاق، همه کشورهای استکباری مدعی روی میز بودن گزینه‌های نظامی برای ایران بودند؛ اما پس از آن تمام معادلات تغییر کرد و از این پس سپاه تعیین‌کننده معادلات جهانی است.

 انتهای خبر/

 

 

 

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.