1402-12-05 12:25
729
0
88909
مدرس سواد رسانه در ویژه‌برنامه صبح انتخاب:

 راه‌حل مشکلات کشور انتخاب اصلح است

مدرس سواد رسانه گفت: راهکار حل مشکلات و برخی ایرادات در نظام مسائل و حکمرانی انتخابات است و با انتخاب فرد اصلح می‌توانیم تغییری ایجاد کنیم.

گلستان ما- رضا روشنی؛ مجتبی لشکربلوکی در ویژه‌برنامه «صبح انتخاب» گفت: یکی از معیارهای انتخابات همراهی مردم با نظام حاکم است و هر چه میزان مشارکت مردم افزایش یابد نشان دهند میزان این همراهی است.

 مدرس سواد رسانه ادامه داد: دشمن از ابتدای انقلاب سعی بر شکاف و جدایی بین امام و امت داشته است، در برخی مناسبت‌ها و رویدادهایی مثل سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور باشکوه مردم را داریم.

 مجتبی بیان کرد: راهکار حل مشکلات و برخی ایرادات در نظام مسائل و حکمرانی انتخابات است و با انتخاب فرد اصلح می‌توانیم تغییری ایجاد کنیم.

حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف زمانی فرامین و سخنان قابل توجهی را در ارتباط با آحاد مختلف جامعه بیان کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین آنها سخنانی است که درباره ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرده‌اند.

* مهم‌ترین نکته این است که انتخابات نشان‌دهندهٔ حضور مردم در صحنه است. «حضور مردم در صحنه قابل‌توجهی؟ یعنی نظام جمهوری اسلامی پشتوانهٔ مردمی دارد. این، در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار کشور تأثیر بی‌نظیری دارد؛ یعنی هیچ‌چیزی، هیچ ابزار قدرتی به اندازهٔ حضور مردم، قدرت‌افزایی برای کشور نیست.

 

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.