1401-03-09 09:18
518
0
80239
هنرمند گلستانی:

خوش رقصی برای دشمنان خیانت به خون شهدا است/ فرش قرمزی که بهای باختن غیرت ایرانی شد

محسن حسن زاده گفت: فرش قرمز کن، دامی برای خوش رقصی و کنار گذاشتن فرهنگ اصیل ایرانی است که متاسفانه برخی بازیگران غیرت ایرانی خود را به فرش باختند.

به گزارش گلستان ما، محسن حسن زاده بازیگر و خواننده پاپ استان گلستان در واکنش به حواشی جشنواره کن، در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: در هر جای جهان که باشیم؛ باید به میهن، فرهنگ و دین خود افتخار کنیم؛ همانطور که مردم دیگر کشورها به خاک و میهن خود افتخار می کنند.

وی افزود: به ندرت دیده می شود که فردی یا اشخاصی غیرت میهنی خود را کنار گذاشته و برای خوش رفصی در مقابل دیگران، کشور‌خود را زیر سوال ببرد.

هنرمند استان گلستان گفت: متاسفانه جشنواره کن که ماهیت آن ترویج بی حجابی و بی حیایی است؛ فرصتی برای برخی از چهره ها و بازیگران برای خوش رقصی در مقابل دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

حسن زاده ادامه داد: یک ایرانی در هرجای جهان که باشد؛ باید به تمدن، فرهنگ و خاک خود ببالد و غیرت خود را به فرش قرمز نبازد؛ فرش قرمزی که با اهداف خاص پهن می شود تا از آن بهره برداری های سیاسی شود.

وی گفت: اظهارات علی دوستی در جشنواره کن، اظهاراتی خلاف واقع است؛ چرا که در کشور ما براساس قانون آزادی وجود دارد و ما برای این آزادی به کسی پاسخ نمی دهیم و در کنار آن، جایگاه زن و منزلت آن حفظ می شود؛ برخلاف کشورهای به ظاهر متمدن که زن در آن جوامع منزلت ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.