1402-07-20 19:22
307
0
86892
امام‌جمعه اهل‌سنت شهر سیجوال:

حماس امروز جسارت ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی را دارد

امام‌جمعه اهل‌سنت سیجوال گفت: حماس جسارت مقابله با رژیم اشغالگر را دارد و این حملات آسیب غیر قابل ترمیمی بر صهیونیست وارد کرده است.

 آخوند یوسف ایری در گفتگو با گلستان ما گفت: همان‌طور که رهبران انقلاب اسلامی تأکید کردند فلسطین مسئله جهان اسلام است و قدس در فلسطین واقعه شده است که برای مسلمانان حائز اهمیت است.

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر سیجوال ادامه داد: قدس متعلق به جهان اسلام است و باید همه ما به مسئله قدس و مسجدالاقصی تعصب داشته باشیم.

 ایری بیان کرد: بیش از 70 سال است صهیونیست در فلسطین جنایت می‌کند و امروز حماس آن جرات و جسارت مقابله با این رژیم اشغالگر را دارد و این حملات و ایستادگی آسیب غیر قابل ترمیمی را بر پیکر رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرده است باید از همان ابتدا مسلمانان نسبت به مسئله فلسطین حساس بودند و در برابر دشمنان اسلام ایستادگی می‌کردند.

 وی افزود: یهود دشمن اسلام است و امیدواریم به فضل الهی بستر نابودی صهیونیست فراهم شود، رسول اکرم (ص) فرموده است: «انسانی که فتنه‌گر و تفرقه‌افکن باشد خداوند عذاب بزرگی برایش مهیا کرده است، انسانی که ایجاد وحدت و همدلی کند خداوند در جنت مقام بلندی برایش عطا می‌کند».

 این مقام مسئول ابراز داشت: وحدت انسان‌ها را به هدایت می‌رساند و راهش با تفرقه که انسان‌ها را به جان هم انداخته و دشمنی ایجاد می‌کند جدا است.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر سیجوال با بیان اینکه نظام اسلامی ما نظامی وحدت‌گرا است، ابراز داشت: نظام و حاکم مقدسی داریم که به فکر وحدت و همدلی در بین مذاهب و اقوام مختلف است، امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب بر وحدت و انسجام امت اسلامی پافشاری کرد و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب نیز با صدور فتوایی تاریخی اهانت به مقدسات اسلامی را حرام شرعی اعلام کردند.

 

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.