1403-01-27 14:26
120
0
89583
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان مطرح کرد:

بهت و حیرت جهانیان از عملیات «وعده صادق»

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت همه سیاستمداران و دولت‌های مختلف شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی‌ ایمانی صبح امروز در نشست با مسئولان اقشار بسیج ضمن تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهارداشت: عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت همه سیاستمداران و دولت‌های مختلف شده و قطعاً در این مسیر شبهه افکنی‌هایی خواهد شد و ما باید برای مقابله با این شبهات آمادگی پاسخگویی را داشته باشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ادامه داد: اخبار و فعالیت‌های اقشار بسیج باید منعکس شود چون ما در اقشار با حجم بالای فعالیت مواجه هستیم و این کار‌ها باید دیده شود.
ایمانی گفت: همیاری و هم‌فکری اقشار بسیج با مجموعه نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است‌ و امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم امور را به سرانجام برسانیم.
وی افزود: در اقشار بسیج باید از نظرات و تجربیات یکدیگر استفاده کنیم و حوزه نمایندگی ولی فقیه در این خصوص اعلام آمادگی می‌کند تا به همه اقشار کمک کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه در اقشار بسیج فعالیت‌های بسیار خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: اخبار و فعالیت‌های اقشار باید منعکس شود چون ما در اقشار با حجم بالای فعالیت مواجه هستیم و این کار‌ها باید دیده شود.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.