1402-10-14 13:19
633
0
88235
فرمانده سپاه نینوا:

آیندگان عظمت مکتب شهید سلیمانی را درک می‌کنند

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: چهار سال از شهادت حاج‌قاسم گذشت قطعاً آیندگان در سال‌های آینده عظمت مکتب شهید سلیمانی را درک می‌کنند.

سردار علی ملک‌شاهکوهی با محکومیت حمله تروریستی کرمان در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی «گلستان ما» اظهار کرد: انقلاب اسلامی هر روز بیشتر از گذشته در حال پیشرفت است و در سال ۱۴۰۲ شاهد عظمت انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: بسیاری از شهدایی که امروز به شهادت رسیدند حتی امام (ره) را ندیده بودند، این خون‌ها در جامعه اسلامی می‌جوشد و روح‌های خسته را بیدار می‌کند و این به‌ واسطه به ثمر نشستن خون شهدای ما است.

* جنایت تروریستی در کرمان با هدف القای ناامنی در ایران بود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز چهار سال از شهادت حاج‌قاسم گذشته و قطعاً در سال‌های آینده بیشتر از مکتب سردار سلیمانی خواهیم شنید.

سردار ملک‌شاهکوهی وی با اشاره به اهداف جنایات تروریستی در کرمان گفت: دشمنان خواستند تا با القای ناامنی در کشور عزیزمان مسئله امنیت را زیر سوال ببرند، غافل از اینکه مردم ایران نسبت به اهداف شوم آنها آگاه است.

وی توضیح داد: ترفند اغتشاش، آشوب، ترور با این خط فکری دشمن پیش می‌رود که انقلاب اسلامی ایران کارآمدی لازم برای ایجاد امنیت در کشور را ندارد، البته کار دشمن همین است و ما نباید انتظار دیگری از دشمنان داشته باشیم.

* ترفند دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت حداکثری در انتخابات

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه جنایات تروریستی در کرمان با هدف کشاندن ایران به جنگ مستقیم با رژیم اشغالگر قدس بود، بیان کرد: اما آنها در این نقشه خود ناکام ماندند، انقلاب اسلامی با حمایت از محور مقاومت در واقع پاسخ کوبنده‌ای به جنایت‌های تروریستی داده است و راهبرد اصلی این است که آمریکا باید از منطقه اخراج شود.
سردار ملک‌شاهکوهی با اشاره به حساسیت برگزاری دو انتخابات مهم در ۱۱ اسفند امسال تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف دشمن این بود که مشروعیت نظام را زیرسوال ببرد تا زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم نشود.

* حادثه تروریستی در کرمان یک زنگ هشداری برای نهادهای امنیتی

وی با بیان اینکه نقشه‌های شوم دشمن علیه انقلاب اسلامی پایانی ندارد، گفت: در حقیقت بروز حادثه تروریستی در کرمان یک زنگ هشدار برای نهادهای امنیتی و اطلاعاتی بود که حساسیت بیشتری در زمینه امنیت داشته باشند که البته دارند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه انتقام سخت از دشمنان همچنان مورد تاکید است، افزود: کسانی که خون پاک کودکان و مردم بی‌گناه را به زمین می‌ریزند حتما باید تقاص پس بدهند و این جنایت بخشیدنی نیست.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.