1403-01-16 08:51
39
0
89417
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان عنوان کرد:

آزادی قدس از آرمان‌های اصلی انقلاب

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم تاوان جنایت‌های خود را خواهند داد، گفت: رزمندگان جبهه مقاومت قطعاً انتقام سختی را از مسببان حمله موشکی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»مهدی رفعی نژاد، عیسی مهری با بیان این مطلب که حادثه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و همراهان آنان توسط همه جهانیان و به‌خصوص ملت سرافراز و بیدار ایران محکوم است، اظهار کرد: این برای نخستین بار نیست که شاهد جنایت‌های رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی در جهان هستیم.

 وی با بیان این‌که این گونه رفتارهای ددمنشانه با پشتیبانی آمریکا جنایت‌کار و انگلیس خبیث صورت می‌گیرد، ادامه داد: البته بر همه جهانیان آشکار است که این عملیات‌های تروریستی در برخی کشورها ساماندهی شده و موجودیت آنها به همین‌گونه رفتارهای تروریستی است.

 رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اتفاق هفتم اکتبر را برای رژیم صهیونیستی و دیگر حامیان این رژیم سنگین دانست و افزود: همه می‌دانند که این رژیم جعلی به روزهای پایانی خود رسیده و این را نظریه‌پردازهای آمریکایی هم ادعا می‌کنند و اقدامات نتانیاهو در نوار غزه اضمحلال این رژیم کودکش را نزدیک‌تر کرده است.

 وی با تأکید بر اینکه همان‌گونه مقام معظم رهبری بیان کردند، رزمندگان جبهه مقاومت قطعاً انتقام سختی را از مسببان این حمله موشکی خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: این اقدام مسئله‌ای خارج از مسائل دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی بود و بی‌شک این رژیم جعلی قوانین را نقض کرده و باید تاوان این اقدام خود را بدهد.

 مهری پراکنده‌گویی و ابراز بی‌اطلاعی آمریکایی‌ها از این حمله موشکی را پاسخگویی در برابر هجمه‌های جهانی برشمرد و اضافه کرد: در همه حوادث تروریستی رخ‌داده در کشورمان دست‌داشتن آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی مشهود بوده و آنها همیشه با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای که دارند، موضوعات را وارونه جلوه می‌دهند، ولی بیداری جهانیان در پس‌کرانه روشنگری‌های جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، مانع از جوسازی و مسیردهی شده و آنها می‌دانند که باید نسبت به این جنایت‌ها پاسخگو باشند.

 وی با اشاره به اینکه آزادی‌خواهان، دولت‌های حامی آزادی‌خواهان و ملت ایران در روز جهانی قدس پاسخ دندان‌شکن دیگری را به مستکبران جهان به‌خصوص آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی خواهند داد، تصریح کرد: ملت ایران پای مسائل فلسطین و آزادی قدس که از آرمان‌های اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده، کوتاه نمی‌آیند و امسال همچون سال‌های گذشته امواج خروشان دیگری را هم‌زمان با تشییع پیکر پاک شهدای این حمله تروریستی به راه می‌اندازند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.