1402-05-25 19:44
511
0
86109
تلاش برای اطفای کامل ادامه دارد؛

کنترل آتش‌سوزی در ارتفاعات نیلکوه

فرماندار شهرستان گالیکش از کنترل آتش‌سوزی در ارتفاعات نیلکوه خبر داد.

به گزارش گلستان ما، علی جوان حاذق‌خواه با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در عرصه‌های طبیعی ارتفاعات نیلکوه گالیکش از روز گذشته به وقوع پیوسته بود، اظهار کرد: در حال حاضر با تلاش نیروهای منابع طبیعی و سایر عوامل، آتش‌سوزی تحت‌کنترل است.

وی افزود: متاسفانه بدلیل شرایط جغرافیایی و صعب‌العبور بودن منطقه حریق در ارتفاعات نیلکوه، فرآیند اطفای حریق با کندی پیش می‌رود اما با تلاش نیروهای عملیاتی و کمک‌های مردمی و سایر دستگاه‌ها تلاش برای مهار و اطفای کامل حریق ادامه دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش نیز گفت: از بعدازظهر سه‌شنبه ۲۴ مرداد با اطلاع از وقوع آتش‌سوزی در ارتفاعات صعب العبور نیلکوه، نیروهای اداره منابع طبیعی شهرستان به قید فوریت به محل حریق اعزام و مشغول اطفای حریق شدند.

به گفته غلامرضا ممشلی؛ با تلاش مستمر نیروها به دفعات آتش مهار شد، ولی به دلیل وزش باد گرم در منطقه و صعب العبور بودن مسیر و موقعیت صخره‌ای محل آتش‌سوزی، مجدداً منطقه دچار حریق سطحی شده است.

وی اضافه کرد: در این عملیات تعداد ۲۵ نفر از نیروهای اداره منابع طبیعی از دیروز و دیشب در محل آتش‌سوزی استقرار دارند و با شرایط کنونی مشغول عملیات اطفای حریق است.

ممشدلی بیان کرد: آتش‌سوزی در ارتفاعات نیلکوه تحت کنترل نیروهای اطفای حریق است و امیدواریم ظرف چند ساعت آینده به طور کامل مهار شود، در غیر اینصورت هماهنگی‌های لازم جهت درخواست اعزام بالگرد به منطقه را از طریق مدیریت بحران شهرستان و استانداری انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.