1393-05-16 07:07
1042
4
647
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان:

هیچ قدرتی یا هیچ اصل و نسبی بزرگ تر از آن نیست که مانع برقراری عدالت شود

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان طی بیانیه‌ای نوشت: هیچ قدرتی با هیچ اصل و نسبی بزرگ تر از آن نیست که مانع برقراری احکام عدالت محور حکومت بزرگ جمهوری اسلامی ایران شود.

به گزارش گلستان ما ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان در حمایت از قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی بیانیه ای صادر کرد دراین بیانیه آمده است : امام خمینی (قدس سره) در سال 1357 با تشکیل حکومتی اسلامی بذر امید به برقراری حکومت عدل علوی را نه تنها در دل های مردم ایران بلکه در دل های تمامی انسان های آزاده جهان کاشتند.

از ابتدای انقلاب ارزشمند جمهوری اسلامی اصحاب بسیاری به یاری امام راحل شتافتند و موجب شدند بی نظیرترین حکومت اسلامی در دنیا رقم بخورد اما در همان عنفوان امام عزیزمان فرمایشات گهرباری داشتند که اعجازگونه در رگ زمان جریان یافت و هر روز بر عظمت و سلامت این انقلاب افزود.

این بیانیه می افزاید: آری امام با بلندنظری و آینده نگری که از انقلاب اسلامی و شناختی که از جامعه داشتند، گفتمانی را از خود به یادگار گذاشتند که حجت را در هر برهه ی زمانی بر همگان تمام کرد. ایشان با بیان اینکه «میزان حال فعلی افراد است» و «وظايف قاضي چند امر است ; واجب است ميان دادخواهان تساوي برقرار كند، هر چند از نظر مقام تفاوت داشته باشند چرا که اجراي عدالت در حكم قضاوت بر هر حال واجب است (تحريرالوسيله، ج 2، صص 409- 410.)» فردای انقلاب را که امروز ما باشد به روشنی مشخص ساختند.

اینک حکومت اسلامی، گفتمان امام و مقام معظم رهبری سه رکن اساسی هستند که اجازه نمی دهند هیچ شائبه و شبهه ای در روند رو به تعالی انقلاب ارزشمند اسلامی که برگرفته از حکومت عدل علوی است خللی وارد کند.

در بخشی دیگر از این بیانیه تصریح شده : ملت ایران آن روزی که علیه حکومت طاغوت به رهبری امام خمینی (ره) قیام کردند نشان دادند که برتری احدی بر دیگری را بر نمی تابند. حال آن شخص وابسته به خانواده ای به خصوص بوده یا نبوده باشد و این وابستگی فامیلی در انقلاب اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری ابدا نمی تواند مانع جاری ساختن احکام عدالت محور شود.

مدتی بود عدم رسیدگی به پرونده یکی از نقش آفرینان اصلی فتنه 88 و عامل آشوب های خیابانی و تهدیدات امنیتی و همچنین پرونده های سنگین فساد مالی و رشوه دهی و رشوه خواری در مبادلات نفتی کشور باعث شد چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار حکومتی عدالت محور جهان در هاله غبارآلودی از ابهام و شبهه قرار بگیرد که میزان عدالت سنج این نظام به نفع عده ای معدود و خاص سنگینی می کند، اما قوه قضاییه با اقدامی انقلابی بر تمام این گمانه زنی ها پایان داد و این پرونده را در گردش انداخت.

در این بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان گلستان ضمن حمایت جدی و ویژه از این اقدام قوه قضائیه خطاب به رئیس قوه اعلام می افزایند: هیچ قدرتی با هیچ اصل و نسبی بزرگ تر از آن نیست که مانع برقراری احکام عدالت محور حکومت بزرگ جمهوری اسلامی ایران شود و قطعا هیچ فشاری در تزلزل این امر قابل قبول نبوده و نیست و ملت نمی گذارند چهره نظام جمهوری اسلامی با ویژه خواهی و ویژه خواری مخدوش شود.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در پایان بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در تاریخ دوازدهم مرداد ماه سال 84 را فصل الخطاب قرار می دهد که فرمودند:«همه كساني كه نانشان دردبي عدالتي است، با عدالت دشمن اند. همه كساني كه با قلدري وزورگويي چه درصحنه ي ملي، چه درصحنه ي بين الملي تغذيه مي شوند، باعدالت مخالفند.عدالت، شعار اصلي وهدف بزرگ انقلاب اسلامي ونظام جمهوري اسلامي بوده وهست. بعضي مي خواهند با عنوان تندروي، عدالت را متهم ومحكوم كنند. عدالت، تندروي نيست؛ حق گرايي است؛ توجه به حقوق آحاد مردم است؛ جلوگيري ازويژه خواري است؛ جلوگيري از تجاوز وتعدي به حقوق مظلومان است. دريك كشور، كسان زيادي پيدا مي شوند كه اگر دستگاه مسئول قانوني به مدد آنها نشتابد در امواج درگيري هاي گوناگون لگد مال مي شوند. با استفاده از همه ي شيوه هاي عالمانه وبا تدبير مي توان عدالت را در جامعه مستقر كرد.»

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کریم

لطف کرده و این قدرت رو برای آقای احمدی نژاد گل و همفکرانش که در پستو هستن خودتان که کشور رو به این روز انداخته و ماحصل افکار شما بوده رو اجرا کنید...هاشمی زنده است تا انقلاب زنده استهاشمی میلیون ها طرفدار داره...

0
0
پاسخ
1393-05-16 02:42
دوست

[quote name="کریم"]لطف کرده و این قدرت رو برای آقای احمدی نژاد گل و همفکرانش که در پستو هستن خودتان که کشور رو به این روز انداخته و ماحصل افکار شما بوده رو اجرا کنید...هاشمی زنده است تا انقلاب زنده استهاشمی میلیون ها طرفدار داره...[/quote]طرفدار باید احمق باشه ببینه حقشو خوردن و بازم طرفداری کنه

0
0
پاسخ
1393-05-16 06:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.