1403-01-06 08:10
222
0
89288
فرماندار کلاله تاکید کرد:

لزوم مهیاکردن زیرساخت‌های تحقق شعار سال

فرماندار کلاله گفت: توسعه زیرساخت‌های لازم مهم‌ترین مؤلفه تحقق شعار سال است و ایجاد و بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل، انرژی، ارتباطات و تأمین آب و برق می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری و کیفیت تولید شود.

فرهاد شیبک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، گفت: شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» برای ما بسیار مهم است؛ زیرا در برگیرنده فرایند تولید، پیشرفت و توسعه است و به ما یادآوری می‌کند که باید به جای انتظار و تأخیر، اقدام به ساختن و تولید آنچه که می‌خواهیم کنیم.

وی افزود: شعار جهش تولید با مشارکت مردم نمایانگر ارتقا تولید و توسعه اقتصادی است که با مشارکت فعال مردم به وقوع می‌پیوندد. این شعار نه‌تنها تأکیدی بر اهمیت تولید دارد؛ بلکه از اهمیت همکاری و مشارکت مردم در فرایند توسعه و تولید نیز سخن می‌گوید.

فرماندار کلاله به راهکارهای تحقق این شعار اشاره کرد و گفت: برای دستیابی به شعار ما نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اجرایی‌های مؤثر هستیم.

وی ادامه داد: ما قصد داریم با تمرکز بر روی توسعه زیرساخت‌ها اقدامات قابل‌توجهی انجام دهیم. این اقدامات شامل ایجاد پروژه‌های عمرانی برای بهبود زیرساخت‌های شهری و روستایی، ترویج فرهنگ کار و تولید، ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و ایجاد بسترهای مشترک برای مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با توسعه جهش تولید در حوزه‌های مختلف منطقه خواهد بود.

شیبک تأکید کرد: برای تحقق شعار سال، ما نیازمند برنامه‌هایی هستیم که به‌وسیله آن‌ها بتوانیم تولید را افزایش دهیم و همچنین مشارکت فعال مردم را در این فرایند ترویج دهیم که این شامل ارائه تسهیلات و حمایت‌های مالی و فنی به تولیدکنندگان، توسعه زیرساخت‌های لازم برای تولید، ایجاد برنامه‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی برای افزایش کیفیت تولید و همچنین ایجاد شرایط مساعد برای مشارکت مردم در فرایند تولید و توسعه می‌شود.

وی برای تحقق شعار در شهرستان کلاله، گفت: ترویج آموزش و فناوری یکی از مولفه‌های تحقق شعار سال خواهد بود که با ارائه دوره‌های آموزشی و توسعه فناوری به کارآفرینان و تولیدکنندگان محلی، می‌تواند باعث بهبود کیفیت و کارایی تولیدات شود.

 فرماندار کلاله تسهیل در دسترسی به منابع مالی را یکی دیگر از مولفه‌های لازم دانست و افزود: ارائه تسهیلات مالی و اعطای وام‌های بازپرداختی با شرایط مقرون‌به‌صرفه به تولیدکنندگان و کارآفرینان محلی یکی دیگر از راهکارهای جهش تولید و شریک‌کردن مردم در جهش تولید خواهد بود.

شیبک در پایان خاطرنشان کرد: البته توسعه زیرساخت‌های لازم مهم‌ترین مؤلفه تحقق موارد یادشده است و با ایجاد و بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل، انرژی، ارتباطات و تأمین آب و برق می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری و کیفیت تولید شود.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.