1399-11-30 12:39
895
0
73291

كشف ۱۷ تن سبوس احتکاري در گنبدكاووس

فرمانده نیروی انتظامی گنبد گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی به همراه نمايندگان اداره جهاد كشاورزي گنبدكاووس در بازرسی از انباری مقدار ۱۷ تن و ۱۴۰ کیلوگرم سبوس گندم احتکار شده را کشف و تحويل مراجع ذي صلاح دادند.

به گزارش گلستان ما، محمود علي فر در گفتگو با خبرنگاران، گفت: مأموران پلیس آگاهی در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظام اقتصادی، پس از یکسری اقدامات تخصصی محل دپوی سبوس هاي گندم احتکار شده را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به همراه نمايندگان اداره جهاد كشاورزي گنبدكاووس در بازرسی از انبار مورد نظر مقدار ۱۷ تن و ۱۴۰ کیلوگرم سبوس گندم احتکار شده را کشف و تحويل مراجع ذي صلاح دادند.

علي فر تصريح كرد: برابر اعلام كارشناسان ارزش ريالي سبوس كشف شده ۸۴۰ ميليون ريال برآورد شده است كه با دستور مرجع قضايی انبار مورد نظر پلمپ و در این راستا یک متهم دستگیر و به مرجع قضايي معرفي شد.

فرمانده انتظامي گنبدكاووس با اعلام اينكه پليس مقابله بي امان با برهم زنندگان نظام اقتصادي را در دستور کار دارد، خاطرنشان كرد: شهروندان در صورت اطلاع از موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.