1403-01-02 11:12
290
0
89249
معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

ستون فقرات تحریم با مردمی شدن اقتصاد شکسته می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با مردمی شدن اقتصاد ستون فقرات تحریم اقتصادی شکست می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا دیلم در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: بهار دل‌ها با بهار طبیعت و رستاخیز گیتی تقارن زیبایی پیدا کرده و امید داریم خدای متعال به ما کمک کند همچون رستاخیز طبیعت در دل‌ها نیز تحول ایجاد شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امسال را رهبر انقلاب اسلامی مزین به جهش تولید با مشارکت مردم کردند و باید بیندیشیم چرا بین اولویت‌های مهم نظام رهبر انقلاب اسلامی شعار سال را به اقتصاد جهت دادند.

دیلم بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی در یک جنگ بزرگ اقتصادی قرار گرفته و نظام استکباری با حربه تحریم و جنگ اقتصادی به دنبال ضربه به این نظام است و با وجود همه پیشرفت‌ها هنوز اقتصاد ایران قابل تحریم است.

وی یادآور شد: ما مشکل خام فروشی داریم و این در حالی است که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به واسطه بیکاری و عدم اشتغال پایدار شکل گرفته است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: با فناوری‌های مختلف می‌توانیم مانع از خام فروشی سد، اقتصاد ما آن تنوع تولید را ندارد و لذا چرخه واردات و صادرات معکوس اتفاق می‌افتد و محصولاتی که خام به کشورهای دیگر عرضه کردیم با فرآوری به دست ما می‌رسد.

دیلم بیان کرد: کاهش ارزش پولی یکی از مشکلات ما است و بسیاری از خسارت‌های اقتصادی با مشارکت مردم قابل جلوگیری است، جهش تولید با حضور مردم رقبت سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد و باعث افزایش درآمدهای مالیاتی خواهد شد.

وی افزود: در حکمرانی تولیدی نقش مردم بسیار تعیین کننده است و با تعاون و حضور حداکثری مردم می‌توانیم به شکستن ستون فقرات دشمن منتج شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با مردمی شدن اقتصاد ستون فقرات تحریم اقتصادی شکست می‌شود، ستون فقرات دشمن با حضور مردم در جنگ و نبرد شکسته شد و در بحث ایجاد جبهه مقاومت و جریان داعش حضور موثر مردم نیز عامل شکست آنها در منطقه بود و این نشان می‌دهد هرجا مردمی حرکت کردیم پیروز بودیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.