1402-11-10 11:35
263
0
88592
فرماندار مراوه‌تپه خبر داد:

دستور رئیس جمهور روی میز فرمانداری؛ جابه‌جایی ۶ روستای کاسه سدچایلی

فرماندار مراوه‌تپه گفت: آغاز عملیات جابجایی ۶ روستای واقع کاسه سد چایلی با اعتبار مصوب یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ ‌امان‌محمد باشقره صبح امروز در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: آغاز عملیات جابجایی ۶ روستای واقع کاسه سد چایلی با اعتبار مصوب یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در دستور کار قرار دارد.
فرماندار مراوه‌تپه ادامه داد: افتتاح جاده جایگزین سد چایلی با اعتبار هزینه شده ۷۰ میلیارد تومان، کلنگ زنی فاز اول نهضت ملی مسکن مراوه تپه و قازانقایه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان، گازرسانی به هفت روستای مرزی شهرستان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و افتتاح متمرکز مسکن مددجویان با اعتبار هزینه شده ۱۱ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در ایام دهه فجر پیگیری می‌کنیم.
باشقره ابراز داشت: افتتاح مرغداری در روستای قوشه سو با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، افتتاح گاوداری با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و کلنگ زنی توسعه یک واحد مرغداری با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام پیگیری خواهیم کرد.
وی افزود: افتتاح بومگردی با اعتبار میلیارد و ۸۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های مهم اشتغالزایی شهرستان مراوه تپه به شمار می‌رود.
این مقام مسئول به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اشاره کرد و افزود: آسفالت راه‌های روستایی، روکش آسفالت و ایمن‌سازی، پروژه‌های مسکن با ۲۱۰ میلیارد تومانی و‌سازی و بهره‌برداری از ۷۳۳ واحد مسکن روستایی از دیگر پروژه‌های ایام دهه فجر به شمار می‌رود.
باشقره ابراز داشت: ۳۳۱ پروژه با اعتبار یک هزار و ۶۸۱ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در شهرستان مراوه‌تپه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.