1402-11-17 07:46
285
0
88691
در گفتگو با خبرنگاران مطرح شد؛

اعطای تسهیلات با کارمزد صفر درصد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سید سعید شمسی‌نژاد صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دو سال اخیر با رشد خوبی روبه‌رو شده و منابع ما از ۷۰ همت به ۲۵۰ همت افزایش‌یافته است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ادامه داد: رشد تسهیلات بانک قرض‌الحسنه نیز از ۶۰ همت به ۲۱۰ همت افزایش‌یافته است و یکی از دلایل آن رشد تسهیلات افزایش سقف تسهیلات از ۵۰ میلیون به ۳۰۰ میلیون تومان است و از سویی دیگر در پرداخت تسهیلات با آسان‌سازی اقدام شده و بدون هیچ تکلفات و موانع سخت ارائه تسهیلات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از ضمانت‌نامه‌ها به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود، ابراز داشت: از ابتدای دی‌ماه بحث تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد آغاز شده و در گام نخست پروژه مزد خدمت را اجرا کردیم و تسهیلات زیر ۲۰ میلیون تومان را این بانک با کارمزد صفر درصد پرداخت می‌کند و مقدار مختصری مزد خدمت از عزیزان کسر خواهد شد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یادآور شد: در استان گلستان رشد منابع خوب را شاهد هستیم و سهم نقدینگی ما از چهار درصد به ۶.۵ درصد در استان گلستان رسیده و در یک سال آینده به ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.

شمسی‌نژاد افزود: در شهرستان آزادشهر با افتتاح شعبه جدیدی استقبال خوبی را شاهد هستیم و حدود ۴۰ درصد مردم این شهرستان در نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حساب دارند.

وی بیان کرد: طرح‌های حمایتی و امتیازی و کمک به تولید با خدمات حضوری و غیرحضوری در این بانک انجام می‌شود، در این بانک مشتریان در قابل کالا کارت مردم می‌توانند از ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه خرید کالا استفاده کنند و در حوزه ازدواج و فرزندآوری مطابق ثبت‌نام ارائه خدمت می‌شود. 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.