1403-01-20 12:42
179
0
89481
رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

احیا 110 واحد تولیدی با حمایت قضایی در گلستان

رئیس‌کل دادگستری گلستان با تأکید بر اینکه امسال هم یکی از اولویت‌ها کمک به رونق و توسعه اقتصادی است، گفت: ۱۱۰ واحد تولیدی گلستان با حمایت قضایی احیا شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما» به نقل از دادگستری، حیدر آسیابی اظهار داشت: با همت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان و همراهی دستگاه‌های اجرایی سال گذشته ۱۱۰ واحد تولیدی در گلستان، مسیر تولید را ادامه دادند.

 رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: با احیای این واحدهای تولیدی در مجموع نزدیک به ۲ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی حفظ و بستر برای توسعه این واحدها، فراهم شد.

 وی افزود: سال گذشته ۴۲۹ مورد بازدید میدانی از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی استان صورت گرفت که در نتیجه آن مشکلات تولیدکنندگان پس از اولویت‌بندی با کمک دستگاه‌های اجرایی مرتبط پیگیری و رفع شد.

 آسیابی با تأکید بر اینکه امسال هم یکی از اولویت‌های ما در دادگستری استان، کمک به رونق و توسعه اقتصادی است، افزود: برنامه ویژه ما در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال پیشرو، حمایت از کسب و کارهای خٌرد است.

 رئیس‌کل دادگستری گلستان افزود: کمک به شکل‌گیری کسب و کار در مناطق پُرخطر استان از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در ستاد اقتصاد مقاومتی برای تحقق آن در حال برنامه‌ریزی هستیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.