1401-12-13 08:59
459
0
83856
استاندار گلستان:

جوانان ایده‌پرداز زمینه‌ساز حرکت به سمت افق‌های امیدبخش هستند

استاندار گلستان از جوانان به عنوان ارکان تحرک، چابکی، خلاقیت، ایده‌پردازی و حرکت به سمت افق‌های روشن و امیدبخش یاد کرد.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه با تبریک میلاد علی‌اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: اصلی‌ترین سرمایه هر جامعه‌ای نیروی انسانی و پویاترین بخش آن، جوانان هستند.

وی افزود: جوانان ارکان تحرک، چابکی، خلاقیت، ایده‌پردازی و حرکت به سمت افق‌های روشن و امیدبخش هستند.

استاندار گلستان توضیح داد: دولت سیزدهم با نگاهی امیدآفرین توجه به جوانان انقلابی، خلاق، نخبه، جهادی، متفکر و با نشاط را در پیشانی اقدامات خود قرار داده و بهره‌گیری از آنان را بر خود فرض دانسته است.

زنگانه ادامه داد: بی‌تردید جوانانی که روزگاری در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جنگ اقتصادی، دفاع مطهر و ... یاری بخش جمهوری اسلامی و امامین انقلاب بودند امروز نیز در گام دوم انقلاب در مسیر رشد و پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور، در صف اول قرار دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت‌اند، گفت: اگر حرکت سازندگی یا حرکت فرهنگی باشد جوانان جلوتر از دیگرانند.

استاندار گلستان تاکید کرد: نامگذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام به نام روز جوان اقدامی ارزشمند است که می‌توانند زمینه خلاقیت و نوآوری بیش از پیش در جامعه را فراهم آورد.

زنگانه با تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) به تمامی مردم استان خصوصاً جوانان گلستان گفت: با همراهی و همکاری مردم می‌توانیم زمینه رشد و پیشرفت نگارستان ایران را فراهم آوریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.