1402-01-26 16:05
284
0
84503

توسعه بیش از 57 هزار متر شبکه آبرسانی در کلاله

مدیر امور آب و فاضلاب کلاله گفت: حفر یک حلقه چاه و بهسازی ۶ حلقه چاه آب شرب، اصلاح ۷ هزار ۳۹ متر شبکه آب شرب و توسعه ۵۸ هزار و ۷۶ متر شبکه از دیگر عملکرد سالانه صورت گرفته در این مدت بوده است.

به گزارش گلستان ما؛ قنبری در گفتگو با خبرنگار در تشریح عملکرد این اداره در سال گذشته، گفت: سال گذشته، یکهزار و ۹۰  فقره انشعاب جدید نصب و ۳ فقره انشعابات غیرمجاز شناسایی و به مجاز تبدیل شده است.

وی افزود: تعویض ۵۷۴ فقره کنتور خراب و فرسوده، ۳۶ فقره جابه جایی کنتور، ۳۱ فقره رفع گیر و نشتی کنتور‌های مشترکین و تعویض ۲۵ مورد انشعابات فرسوده از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب کلاله گفت: رفع ۵۱۶ مورد اتفاقات انشعاب، رفع ۸۹۰ مورد اتفاقات شبکه و خط اتقال آب‌شرب، استاندار سازی ۱۶ مورد انشعاب و مرئی نمودن ۱۴ مورد شیرآلات شبکه آبرسانی از دیگر فعالیت‌های این امور در سال گذشته بوده است.

قنبری افزود: حفر یک حلقه چاه و به‌سازی ۶ حلقه چاه آب‌شرب، اصلاح ۷هزار ۳۹ متر شبکه آب‌شرب و توسعه ۵۸ هزار و ۷۶ متر شبکه از دیگر عملکرد سالانه صورت گرفته در این مدت بوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب کلاله  گفت: انجام ۱۱۷ هزار و ۱۰۸ مورد آزمون کلر سنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی و شستشوی ۶۰ کیلومتر شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب شرب از اقدامات مهم در راستای بهبود وضعیت کیفی آب در سال ۱۴۰۱ بود.

انتهای پیام/4302

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.