1402-06-20 09:10
487
0
86413
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان خبر داد:  

تجلیل از ۲۰ هزار پیشکسوت زن عرصه دفاع مقدس در گلستان

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: هزار پیشکسوت زن عرصه دفاع مقدس در استان در هفته دفاع مقدس تجلیل خواهند شد.

 

 به گزارش گلستان ما، محمدرضا کاظمی در شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی تأکید دارند اجازه ندهید یاد و خاطره دفاع مقدس از خاطر برود و امید است این فرمایش رهبر انقلاب اسلامی سرلوحه کار ما قرار گیرد.

 

 مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان ادامه داد: ۴۳ مناسبت را از ابتدای سال ابلاغ کردیم و ستاد و کارگروه‌های آن نیز تشکیل شده و یکی از این مناسبت‌ها برنامه هفته دفاع مقدس است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

 

 کاظمی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران است چند سالی است این برنامه اجرا می‌شود و در سال ۹۹ نزدیک به یک میلیون نفر از پیشکسوتان در سراسر کشور تجلیل شد.

 

 وی افزود: در ۲۹ شهریور به‌صورت ارتباط تصویری با رهبر انقلاب اسلامی این مراسم برگزار می‌شود همچنین امسال ۲۰ هزار نفر از زنان فعال در عرصه دفاع مقدس و همسران ایثارگران در گلستان تجلیل خواهند شد.

 

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رژه نیروهای مسلح، رونمایی از کتاب، حضور و سخنرانی در نمازجمعه، دیدار از ایثارگران و خانواده شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس به آن تأکید می‌شود. 

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.