1402-12-25 22:10
181
0
89188
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خبر داد:

آیین افتتاح طرح‌های خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان بیست‌و چهارمین مرحله طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال‌احمر در نوروز از ورودی غربی گلستان در بندرگز افتتاح کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی «گلستان ما» و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب‌آبادی در این مراسم اظهار کرد:   پست‌های جوانان هلال احمر به نحوی استقرار پیدا کردند که نخستین کسانی که مسافرین آنها را می‌بینند اعضای هلال احمر باشند، بنابراین نوع برخورد و رفتار هلال‌احمری‌ها به نگهداشت مسافر کمک بزرگی می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان ادامه داد: سال گذشته به دستور استاندار گلستان و با کمک میراث فرهنگی، هلال احمر به امر مهم نگهداشت مسافر در استان ورود پیدا کرد و با کمک تمامی ظرفیت‌ها به ویژه اعضای داوطلب توانستیم مسافران را دلگرم کنیم و گلستان از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود.

وی در پست ورودی غربی گلستان از نمایندگی آستان قدس در استان به جهت همراهی برای اختصاص جایگاه پست قدردانی کرد و گفت: امسال ۳۶ پایگاه شامل ۱۶ پایگاه امدادونجات ثابت، چهار پایگاه موقت، ۱۲ کشیک اضطراری شعب و چهار مرکز امدادی با استقرار در محورهای مواصلاتی استان و بکارگیری روزانه ۱۳۷ نیروی عملیاتی آماده خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی هستند.

وی در خصوص بیست و چهارمین مرحله طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی افزود:  هشت پست ثابت جوانان در هشت شهرستان پرتردد استان با خدماتی از قبیل فضای دوستدارکودک، پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، ایستگاه ایمنی و سلامت خدمات می دهند و همچنین ۱۱ اکیپ سیار سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه) در مناطق جنگلی، گردشگری و تفریحی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی آنان هستند.

غریب‌آبادی با بیان اینکه ارائه کمک‌های معیشتی به خانواده‌های کم برخوردار در قالب پویش ملی هلال رحمت به مناسبت ایام ماه رمضان و نوروز پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان، در قالب این پویش، ۱۰ هزار بسته معیشتی اهدایی خیرین میان خانواده‌های کم‌ برخوردار استان گلستان به ویژه در محلات کم برخوردار مشمول طرح ۲۰۲۰ توزیع خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.