1403-01-02 12:32
160
0
89250
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

آغاز معاینات پزشکی ۵ هزار زائر حج تمتع در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آغاز روند معاينات پزشکی پیش از اعزام پنج هزار زائر حج تمتع در استان گلستان خبر داد.

 به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اشاره به آغاز معاینات حجاج بیت الله الحرام گفت: با اعلام مرکز پزشکی حج هلال احمر و هماهنگی با اداره کل حج و زیارت استان گلستان، معاینات پزشکی پیش از اعزام حجاج آغاز شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان ادامه داد: پس از انجام معاینات حجاج در هلال احمر  سلامت زائران بررسی و آن دسته از متقاضیانی که مشکل حادی نداشته باشند، رویه تایید سلامت آنها تکمیل و ثبت‌نام آن‌ها در کاروان‌ها کامل می‌شود.

وی با اشاره به همکاری پزشکان در معاینات حجاج با هلال احمر افزود: استان گلستان پنج هزار متقاضی حج تمتع دارد که از روزهای گذشته روند آن آغاز و به مرور با مراجعه حجاج به ۱۰ شهرستان استان انجام خواهد شد و تا یکم فروردین یک هزار و ۶۱ نفر تحت معاینات پزشکی قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان یادآور شد: زائرانی که سلامت آنها تایید شده اما بیماری‌هایی نه چندان دشوار از قبیل بیماری خفیف قلبی، ریوی، دیابت و فشار خون دارند، به توصیه پزشکان توجه کنند و در طول سفر حج داروهای خود را به میزان کافی به همراه داشته باشند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.