1401-02-19 13:53
284
0
79918
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

۳۲۰۰ گروه جهادی در استان مشغول خدمات رسانی هستند / بسیج سازندگی سپاه نینوا برای ۸ هزار نفر اشتغال زایی کرده است

سردار ملک شاهکوهی گفت: ۳۲۰۰ گروه جهادی در استان وجود دارد که توسط بسیج سازندگی سازماندهی شده و در سطح استان مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز هستند

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در رزمایش جهادگران فاطمی که به مناسبت دهه بسیج سازندگی و با حضور گروه های جهادی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار گردید اظهار کرد: ۳۲۰۰ گروه جهادی در استان وجود دارد که توسط بسیج سازندگی سازماندهی شده و در سطح استان مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه نینوا در سالهای گذسته خدمات ارزشمندی را به مردم عزیز استان ارائه کرده است که می توان به ۳۴۱۰ پروژه در بخش زیرساخت و عمرانی، توزیع ۱۶۰۰ سری جهیزیه، ۳۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰۰۰۰ بسته پوشاک و کفش برای دانش آموزان بی بضاعت و توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از ویروس کرونا اشاره نمود.

فرمانده سپاه نینوا تقویت اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در استان را هدف اصلی بسیج سازندگی دانست و اذعان کرد: در خصوص اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، ۱۳۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات به کارآفرینان واگذار شده است که این امر سبب گردید ۸۰۰۰ نفر در عرصه های مختلف مشغول به کار شوند.

ملک شاهکوهی تحقق شعار عدالت، ترویج روحیه جهادی و پیشرفت در مناطق محروم را از اهداف رزمایش جهادگران فاطمی دانست و بیان کرد: امروز در قالب رزمایش ۵۱۰ گروه جهادی به تعداد ۳۸۵۰ نفر در عرصه های مختلف به مناطق محروم استان اعزام شده و در عرصه های ساخت، مرمت و بازسازی خانه محروم، ساخت خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، آبرسانی و... مشغول بکار خواهند شد.

وی ادامه داد: امروز و به مناسبت دهه بسیج سازندگی با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۱۱۰ پروژه محرومیت زدایی به صورت متمرکز در شهر قرق افتتاح می شود.

ملک شاهکوهی در پایان ضمن اشاره به اهمیت جهاد تبیین در بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در عصر حاضر دشمنان با تمام قدرت به میدان آمده اند تا به مردم ایران دروغ بگویند و لذا به منظور حفظ دستآوردهای انقلاب اسلامی باید درمقابل دشمن در عرصه های مختلف متحد شویم؛ الان زمان جهاد است و باید بصورت یکپارچه در مقابل دشمنان و مشکلات اقتصادی ایستادگی نماییم.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.