1399-01-18 21:04
1143
0
68074
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان:

۱۴۵ هزار نفر در گلستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند

عیسی بابایی گفت: ۷۸ هزار خانوار با جمعیت ۱۴۵ هزار نفر در گلستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

به گزارش گلستان ما؛ عیسی بابایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) امشب در ویژه برنامه پویش "به توان ما" در تلویزیون اینترنتی استان اظهار کرد: کمیته امداد گلستان ۷۸ هزار خانوار در استان را در پوشش قرار داده است که تقریبا ۱۴۵ هزار نفر می شوند.

وی بیان کرد: ۵۰ درصد تحت پوشش کمیته امداد افراد سالمند، صعب العلاج و بیماران خاص هستند و با توجه به شیوع ویروس کرونا این افراد در معرض خطر مبتلا به این بیماری هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس و تشکیل ستاد کرونا، برای ۳۵ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان بسته های بهداشتی ارسال شد.

وی توضیح داد: بیش از ۱۲ هزار سبد غذایی بین خانواده های تحت پوشش با هماهنگی قرارگاه مردمی مدافعان سلامت در استان توزیع شد.

بابایی ابراز کرد: برای ۱۰ هزار خانوار تحت پوشش در گلستان برای اینکه اوایل ورود ویروس به استان ماسک و مواد ضد عفونی پیدا نمی شد، از کمیته امداد مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به حساب آنان واریز شد.

وی با اشاره به این مطلب که ۲ هزاروپانصد بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد استان هستند تصریح کرد: بسته هایی به صورت پک آماده و از طریق گروه های جهادی قرارگاه مردمی مدافعان سلامت در کل استان بین آنان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با اشاره به اینکه بیش از ۹ هزار یتیم در استان تحت پوشش هستند افزود: این ایتام مساعدت مالی از کمیته امداد می گیرند و چند هزار حامی دارند که ماهانه به مبلغ ۱ میلیاردتومان به آنان کمک می‌کنند.

وی در پایان گفت: در ماه مبارک رمضان برای خانوارهای که تحت پوشش هستند سبد غذایی در نظر گرفته شده و در عید فطر بصورت نقدی به آنان کمک می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.