1400-09-11 04:44
459
0
77340
سرخط مهمترین اخبار 10 آذر؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

جشنواره پاییزی یاسوگواره طبیعت/ بی‌تدبیری مدیران شهری بیداد می کند

مهر نوشت: تخریب صدها اصله نهال بلوط و ممرز، ریختن حجم بالایی زباله در محیط زیست و لگدکوبی هزاران مترمربع از جنگل بذرپاشی شده، ثمره برگزاری ششمین دوره جشنواره پاییزی هزار رنگ گرگان بود.

 

لنگ اجرای قوانین حمایتی از معلولان هستیم/ کم توانی برخی مدیران در حمایت از معلولان

شبستان نوشت: نبود نظارت کافی در اجرای قوانین حمایت از معلولان سبب شده با وجود ده ها بخش نامه و آیین نامه در پشتیبانی و کمک به این قشر، میزان کاهش مشکلات جامعه کم توان و معلول روند مطلوبی نداشته باشد.

 

تیغ لودر بر پیکر 26 سازه غیرمجاز «توشن» گرگان

ایسنا نوشت: دادستان شهرستان گرگان با اشاره به ضرورت اجرای قانون حفظ کاربری های کشاورزی و باغی، اظهار کرد: سازه های غیرمجاز زمین های کشاورزی منطقه توشن تخریب شد.

 

ماجرای شکایت از مدیرکل بهزیستی و امام جمعه گنبد بر سر یک خیریه

مهر نوشت: امام جمعه گنبدکاووس ماجرای شکایت از مدیرکل بهزیستی گلستان و امام جمعه گنبدکاووس بر سر یک خیریه را تشریح کرد.

 

شمار بیماران بستری کرونایی در گلستان افزایش یافت

ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: شمار بیماران بستری کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این استان در مقایسه با هفته گذشته ۷۳ درصد افزایش یافته است.

 

انتظار ۱۰ ساله برای تکمیل جاده نفت/ تلاش برای جذب اعتبارات ملی

مهر نوشت: توسعه محورهای منتهی به اینچه برون یکی از نیازهای اساسی این منطقه است لذا باید عملیات احداث، بهسازی و ایمن سازی مسیر گنبدکاووس به اینچه، معروف به جاده نفت، تسریع شود.

 

شرایط مطلوب ذخایر خونی در گلستان/ اهدای خون در فصل سرما کاهش نیابد

ایسنا نوشت: مدیرکل انتقال خون استان گلستان با اشاره به کاهش اهدای خون با کاهش دما و رسیدن به فصل سرما، گفت: در حال حاضر شرایط ذخایر خونی مطلوب است اما نیازمند حمایت مردم در زمستان هستیم.

 

۱۷ نقطه جنگلی گلستان طعمه حریق شده است

ایرنا نوشت: جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: ۱۷ نقطه از عرصه‌های جنگلی منابع طبیعی استان در شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله، رامیان و علی‌آبادکتول از روز گذشته تاکنون به دلایل انسانی و وزش باد شدید درگیر آتش سوزی شده است.

 

افزایش سرانه مصرف ریلی در گلستان ضرورتی که برنامه‌ ویژه نیاز دارد

ایرنا نوشت: برآیندها نشان می‌دهد سرانه مصرف ریلی در کشور و استان گلستان با توجه به مزیت آن در صرفه‌جویی سوخت، مصرف انرژی پایین، کاهش تلفات، آلودگی کمتر و ایمنی بیشتر، ناچیز است که به تاکید کارشناسان برای پویاترشدن شبکه ریلی در اقتصاد باید برنامه‌ریزی ویژه ای صورت گیرد.

 

آغاز لیگ ملی دیسک طلایی بانوان در گنبدکاووس

ایسنا نوشت: رقابت های ملی لیگ دیسک طلایی بانوان با حضور بیش از 100 ورزشکار، داور و مربی در مجموعه ورزشی پنج هزار نفری آزادی گنبدکاووس استان گلستان آغاز شد.

 

فضای اماکن مذهبی به صورت رایگان در اختیار معلولان قرار می گیرد

مهر نوشت: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: فضای امامزاده ها و اماکن مذهبی برای کمک به اشتغال و کارآفرینی معلولان رایگان در اختیار بهزیستی قرار می گیرد.

 

گردشگری گلستان نیازمند بازاریابی قوی در سطح بین المللی است

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس فراکسیون گردشگری مجلس عراق گفت: گلستان نیازمند بازاریابی بسیار قوی در حوزه گردشگری بین المللی است.

 

۱۰۰ نقطه در گلستان استعداد احداث نیروگاه برقابی کوچک را دارد

مهر نوشت: مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: مطالعات نیروگاه های برقابی کوچک مقیاس در گلستان آغاز شده و بیش از ۱۰۰ نقطه در استان استعداد این امر را دارد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.