1400-03-03 20:36
761
0
74710

کشف بيش از 38 کیلو موادمخدر/دستگيري 368 خرده فروش و معتادمتجاهر در گنبدکاووس

جانشين انتظامي گنبدكاووس گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران انتظامي شهرستان، از ابتداي سال 1400 موفق به دستگيري 160 قاچاقچي و خرده فروش مواد افيوني و جمع آوري 208 معتاد متجاهر از سطح تفرجگاه ها، اماكن عمومي و پاتوق ها شدند.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ "داوود صادقلو" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح هاي مقابله با فروشندگان و توزيع كنندگان مواد مخدر و جمع آوري معتادان متجاهر در گنبدكاووس، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامي و پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: با برنامه ريزي عملياتي و انجام كارهاي اطلاعاتي، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران انتظامي شهرستان، از ابتداي سال 1400 موفق به دستگيري 160 قاچاقچي و خرده فروش مواد افيوني و جمع آوري 208 معتاد متجاهر از سطح تفرجگاه ها، اماكن عمومي و پاتوق ها شدند.

جانشين انتظامي گنبدكاووس با تاكيد بر اينكه بستر شكل گيري اكثر آسيب هاي اجتماعي و جرايم در جامعه وجود موادمخدر است، بيان كرد: در مدت 2 ماهه 6 طرح پاكسازي در شهرستان گنبدكاووس انجام كه مقدار 38 كيلو 513 گرم انواع موادمخدر از پاتوق هاي قاچاقچيان و خرده فروشان كشف شده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.