1400-09-10 19:36
1378
0
77338
رضا آریانپور پور نماینده مینودشت:

وزارت جهاد به داد دامداران استان گلستان برسد/ وزارت بهداشت بودجه مناسب به بیمارستان گالیکش اختصاص دهد+ فیلم

نماینده مردم شرق گلستان گفت: موضوع خوراک دام، نهاده ها و مافیای این حوزه، موجب شده بسیاری از دامداران تحت فشار قرار گرفته و دام هایشان را قصابی کنند، متاسفانه برخی از این دام ها باردار بوده و این اقدام موجب خواهد شد در ماه های آتی شاهد کمبود گوشت و افزایش قیمت آن باشیم.

به گزارش گلستان ما، رضا آریان پور در جلسه علنی امروز (چهار‌شنبه، 10 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: وزیر جهاد کشاورزی باید بداند اقتصاد استان گلستان بر پایه دامپروری و کشاورزی است، این استان تعداد زیادی دامدار و عشایر مهاجر استان های همجوار را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: موضوع خوراک دام، نهاده ها و مافیای این حوزه، موجب شده بسیاری از دامداران تحت فشار قرار گرفته و دام هایشان را قصابی کنند، متاسفانه برخی از این دام ها باردار بوده و این اقدام موجب خواهد شد در ماه های آتی شاهد کمبود گوشت و افزایش قیمت آن باشیم.

وی در تذکری به وزیر بهداشت اظهار کرد: بیمارستان گالیکش از 3سال گذشته که کلنگ زنی آن انجام شده، فقط 30 درصد پیشرفت داشته، لذاباید بودجه مناسب برای اتمام و بهره برداری این پروژه تخصیص یابد؛گلستان جزو 6 استانی است که کمترین سرانه تخت بیمارستانی را دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.