1400-11-04 10:14
368
0
78258
رئیس کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان:

واکسیناسیون رایگان دام های روستایی در گلستان

حجت الاسلام سایری گفت: اجرای واکسناسیون دام های به صورت‌ رایگان در دهه فجر انجام می شود‌.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام علی اکبر سایری صبح امروز در نشست ستاد خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری بحث جهاد تبین را چندین بار مطرح کردند.


رئیس کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان ادامه داد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای مبارزه با رسانه های استکبار است، دشمن به دنبال ناامید کردت مردم است و دشمن به دنبال سیاه نمایی کردن است و همه تلاش هایی که در طول ۴۳ سال صورت گرفته را نادیده می گیرند و از دشمن غیر از این توقع نمی رود‌.

سایری بیان کرد:  به دنبال همین است که جهاد تبیین و روشنگری قطعا دشمن مایوس می شود و قطعا دشمن به اهدافش نخواهد رسید.
وی افزود: دهه فجر فرصت انتقال ارزش های انقلاب است و فرصت بسیار مغتنمی برای ارزش های نظامی است که شهدا برای آن خون دادند.
این مقام مسئول بیان کرد: نخستین وظیفه ای که در استمرار نظام به ما کمک می کند امید آفرینی است، مقام معظم رهبری بارها و بارها در حوزه امیدآفرینی سخنان گوهربار داشتند و باید در این مسیر گام برداریم.

سایری به برنامه هایی دهه فجر در کارگروه روستائی و عشایری اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم جشن در روستاها ، برگزاری برنامه های تلوزیونی در برخی از روستاهای استان، افتتاح پروژه های روستایی از برنامه های ما دهه فجر به شمار می رود.

وی به برگزاری برنامه ها و جشن های مردمی با نگاه جهاد تبیینی اشاره کرد و افزود: احداث گلخانه، سردخانه دو منظوره، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای واکسناسیون دام های  به صورت‌ رایگان، افتتاح سامانه نوین آبیاری در روستاها از دیگر برنامه های ما به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.