1401-02-19 13:01
330
0
79915
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه:

مشکلات اجتماعی کشور باید توسط گروه های جهادی درمان شود

سردار حزنی گفت: مشکلات اجتماعی کشور باید توسط گروه های جهادی درمان شود.

به گزارش گلستان ما؛ سردار سید ضیاءالدین حزنی ظهر امروز در رزمایش جهادگران فاطمی که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ ترین رسالت ما گروه های جهادی است تا زمانی که با به مردم خدمت می کنیم و در کنار مردم هستیم دشمن از ما می ترسد همه این سر صداهای دشمنان به دلیل این است که جایگاه خوبی در بین مردم داریم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه ادامه داد: مردم باید از منصب و مسوولیت ما نفع ببرند و این نفع اگر الهی باشد نفع مادی و اخوتی نصیب ما خواهد شد.

سردار حزنی بیان کرد: سپاه در مسیر خدمت به مردم شبانه روز تلاش می کند و این برای ما بزرگی و ارزش خواهد آورد پروژه های کوچک به بزرگ تبدیل می شوند شایستگی ما وقتی محقق می شود که مردم از ما رضایت مندی داشته باشند.

وی افزود: باید در جلسات گروه های جهادی و جهادگران مشکلات و گرفتاری های مردم مطرح شود چرا که مردم داری و مردم نوازی امروز هنر است که هر کس بخواهد آن را اجرا کند مشکلات برطرف می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مردم داری و هنرش باید توسط مسوولان انجام شود برای ما هیچ بن بستی وجود ندارد ما باید راه بسازیم یا بیابیم تا مشکلات برداشته شود و این شدنی است.

سردار حزنی تاکید کرد: تاکنون عرصه های مختلف امتحان شدیم در سیل و زلزله و حوادث دیگر تجربه های سنگینی را به دست آوردیم و مشکلات اجتماعی کشور باید توسط گروه های جهادی درمان شود.

وی افزود: هر کس به اندازه اتصالی که به خداوند دارد باید پای کار بیاید از همه کسانی که به مردم استان منفعت رساندند و مردم را ولی نعمت خود قرار دادند تشکر کنیم.

این مقام مسئول گفت: بسیج سازندگی و قرارگاه های جهادی باید تمام حواس خود را به مردم اختصاص دهند و پروژه های مختلف سپاه با تمام دشمنی هایی که می شود چون همراه مردم است پایان ناپذیر است همه تشکیلات مردمی را نیز همراهی می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.