1401-12-23 10:39
484
0
84075
با سازماندهی بیش از 140 نخبه بسیجی؛

مجمع بسیج کلاله با 6 کارگروه تخصصی وارد میدان مطالبه‌گری شد

رئیس مجمع بسیج کلاله با اشاره به سازماندهی بیش از 140 نخبه بسیجی گفت: مجمع بسیج کلاله با 6 کارگروه تخصصی وارد میدان مطالبه‌گری شد.

به گزارش گلستان ما، محمد آبیل امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری عملکرد سالانه مجمع بسیجیان شهرستان کلاله در سال ۱۴۰۱ را تشریح و اظهار کرد: بیش از ۱۴۰ نفراز نخبگان بسیج در ۶ کارگروه تخصصی سازماندهی شدند.
وی با اشاره به شکل‌گیری بانک نظام مسائل از طریق کارگروه‌های تخصصی افزود: در این کارگروه‌ها مسائل و مشکلات شهرستان پس از بررسی اولویت‌بندی می‌شوند تا با توجه به اهمیت و فوریت نسبت به حل مسئله اقدام شود.
رئیس مجمع بسیج شهرستان کلاله بیان کرد: بیش از ۱۲۰ مسئله شهرستانی در موضوعات مختلف توسط کارگروه‌های تخصصی شناسایی شده است. 
آبیل برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و پوشش‌های حمایتی از خانواده‌های نیازمند را با راه‌اندازی سازمان مردم نهاد مهم شمرد و بر لزوم پیگیری و حل مسئله هدررفت آب در دهستان کنگور با کانال‌کشی جوی‌های آب بین مزارع که بالغ بر چندین روستا از این طرح منتفع شدند تاکید کرد.
وی پیگیری و اجرای طرح زنده کردن خرده فرهنگ‌ها و ترویج آداب و رسوم محلی و بازی‌های بومی و محلی را مولفه مهم خواند و گفت: ساماندهی سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان و پیگیری ها وانجام برخی اقدامات  در راستای ساماندهی بازار دام شهرستان باید مورد توجه باشد.
آبیل؛ تعامل با اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان در راستای گسترش و ترویج مهارت‌آموزی را موضوعی مهم برشمرد و افزود: آمار مهارت آموزان در شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد رشد داشته است.
وی گفت: از دیگراقدامات مجمع بسیجیان شهرستان کلاله برگزاری اجلاسیه سالانه با حضور نخبگان و اعضای کارگروه‌های تخصصی بوده است که هریک از کارگروه‌های تخصصی اقدام به ارائه گزارش و بیان راهکارهای علمی و عملی خود برای مشکلات احصا شده پرداختند. 
آبیل افزود: همچنین مجمع بسیج شهرستان در برنامه‌ها، مناسبت‌ها، وقایع روز و... اعلام موضع کرده و این مواضع از طریق فضای مجازی شهرستان به اطلاع عموم رسیده است.
وی با اشاره به اینکه بکارگیری و استفاده از ظرفیت نخبگان بسیج باعث افزایش روحیه نشاط و امیدآفرینی در بین بسیجیان شده است، ابراز کرد: این مسائل سبب می‌شود افراد خود را فرد موثری برای حل مشکلات مردم و همشهریان خود می‌بینند. 
آبیل گفت: در سال آینده نیز با توجه به اینکه بانک نظام مسائل شهرستان متناسب با موضوع هر کارگروه تهیه و اولویت بندی شده است تاکید بر حل مسئله و برداشتن موانع و مشکلات پیش روی مردم بااهمیت است. 
انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.