1402-03-31 02:10
565
0
85434
موسسه حیات نو هیرکان مدعی شد؛

لغو جشن وصال به علت عدم حمایت مسئولین کلاله

موسسه حیات نو هیرکان از لغو مراسم جشن وصال به دلیل عدم همراهی و همکاری معنوی فرمانداری و سایر دست اندرکاران ذیربط، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، موسسه حیات نو هیرکان در اطلاعیه‌ای که در فضای مجازی شهرستان کلاله منتشر شد؛ آورده است: به اطلاع عموم شهروندان فرهنگ دوست شهرستان کلاله می‌رساند همایش « جشن وصال » که قرار بود بمناسبت هفته ازدواج در تاریخ ۳۱ خردادماه در مرکز شهرستان برگزار شود، به دلیل عدم همراهی و همکاری معنوی مجموعه فرمانداری و سایر مسئولان ذیربط شهرستان برگزار نخواهد شد. گرچه این موضوع تاکنون به صورت کتبی به موسسه حیات نو هیرکان و اداره کل ورزش ابلاغ نشده است؛ اما اظهارات عجیب برخی مقامات مبنی بر اینکه تمام مسئولیت ها و عواقب ناشی از آن برعهده برگزار کننده می‌باشد و ما هیچگونه مسئولیتی نداریم، ما را مجبور به تصمیم به لغو این همایش کرد.

شایان ذکر است که همانند این همایش‌ در شهرستان علی آباد و دیگر نقاط استان با حمایت همه‌جانبه فرمانداری‌ها اجرا و برگزار می‌شود، اما گویا در شهرستان کلاله اوضاع جور دیگریست.

مراسمی که با تلاش‌های زیاد هیات مدیره موسسه حیات نو و نماینده محترم مجلس در تامین اعتبار و منابع مالی آن و بصورت رایگان برای جوانان و شهروندان تدارک دیده شده بود، اینگونه با عدم همراهی و همکاری معنوی مجموعه فرمانداری و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت کنسل می‌شود./موسسه حیات نو هیرکان

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.