1400-11-23 18:24
714
0
78614
فرماندار گنبد تاکید کرد؛

ضرورت تهیه اطلس پیشگیری از بحران در شهرستان گنبد

معاون استاندار گلستان گفت: با توجه به حادثه خیز بودن استان و امکان بالای وقوع بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله، طوفان، آتش سوزی و... در این شهرستان تهیه اطلس در امر پیشگیری بحران بسیار مهم می باشد و انتظار می رود هر چه زودتر این مهم صورت گیرد.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندر ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست با کارکنان جمعیت هلال احمر گنبد کاووس، گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد بین المللی می باشد که در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی به صورت سازمان یافته با عمل به وظایف خود نقش مهمی در مدیریت بحران ایفا می کند.

وی گفت: گرانبهاترین سرمایه هلال احمر اخلاق و حسن رفتار اعضا و پرسنل است که در حوادث شاهد بوده ایم و سهم حمایتهای روانی و روحیه خوب امدادگران را در حوادث بیش از پنجاه درصد نجات مصدوم می باشد.

دهرویه تاکید کرد: آموزش های هلال احمر در سطح شهرستان و روستا های شهرستان کمک بسیاری به ما در حوادث می کند که مردم مطلع باشند در زمان حادثه چه اقداماتی انجام دهند.

فرماندار گنبد تصریح کرد: با توجه به حادثه خیز بودن استان و امکان بالای وقوع بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله، طوفان، آتش سوزی و... در این شهرستان تهیه اطلس در امر پیشگیری بحران بسیار مهم می باشد و انتظار می رود هر چه زودتر این مهم صورت گیرد.

وی در پایان گفت: اقدامات پیشگیرانه همچون آموزش و آمادگی دائمی نیروها و تلاش در تجهیز و آماده بودن انبارها قدردانی می کنم و برای خدمت به مردم نیازی باشد بنده در کنار هلال احمر آماده به خدمت هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.