1398-09-24 09:01
2650
0
66636
فعال رسانه ای استان مطرح کرد؛

شهرداری گرگان با فساد مقابله کند

یک فعال رسانه ای استان به مطلبی که اخیرا در فضای مجازی استان مبنی بر حکم تعلیق رئیس و ‌معاون یکی از نواحی شهرداری گرگان واکنش نشان داد و خواستار ورود و رسیدگی جدی دادگستری استان به این موضوع شده است.

به گزارش گلستان ما، داود خاندوزی در یادداشت خود به فساد صورت گرفته در یکی از نواحی شهرداری گرگان اشاره کرد و نوشت: در فضای مجازی استان خبری مبنی بر  حکم تعلیق رئیس و ‌معاون یکی از نواحی شهرداری گرگان طی روزهای گذشته با دستور شهردار مطرح شد و بیان شد که این افراد نزدیکان برخی از اعضای شورای شهر گرگان بودند و درخواست شد که دستگاههای نظارتی ، قضایی و‌امنیتی به این موضوع ورود پیدا کنند.

صحت این موضوع و با توجه به اینکه شنیده می شود یکی دیگر از افراد  شهرداری نیز پرونده قضایی در این رابطه دارد نشان می دهد که باید دستگاه قضا برای تحقیق و تفحص به بودحه و اعتبارات شهرداری هرچه زودتر وارد عمل شود.

از سویی در سال های اخیر در قالب تهاتر و واگذاری شاهد رشد فروش بسیاری از املاک شهرداری با تایید شورای شهر هستیم که این موضوع در آینده، شهرداری گرگان را برای اصلی ترین وظیفه خود یعنی خدمات با مشکل رو به رو خواهد کرد.

با توجه به اینکه فساد در درهای بسته رقم می خورد انتظار داریم هر چه زودتر مدیریت شهری نسبت به شفاف سازی اعتبارات و واگذاری این املاک و توضیح آن به مردم اقدام کند و مانع از بروز هر گونه دست اندازی به بیت المال شود.

حق مردم گرگان است که از میزان بدهی شهرداری، میزان فروش املاک در سال های اخیر، میزان کل املاک قابل فروش، منابع درآمدی، میزان واگذاری املاک به پیمانکاران و ذکر نام پیمانکار محدودی که از این پروژه ها منفعت بردند و قیمت واگذاری املاک، بخشودگی های عوارض در اجرای پروژه ها بزرگ شهری آگاه شوند.

از سویی با توجه به اتفاقات اخیر و از آنجایی که شورای شهر گرگان بخشی از اختیارات خود را به مجموعه مدیریت شهرداری واگذار کرده است به نظر می رسد که در صورت بروز هر گونه تخلف به عنوان ترک فعل باید اعضای شورای اسلامی شهر گرگان مورد مواخذه قرار گیرند.

منبع: کانال دریچه قلم (داود خاندوزی  فعال رسانه ای استان گلستان)

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.