1401-11-23 08:38
522
0
83553
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان:

تلاش می‌کنیم هیچ محرومی در گلستان بی‌سرپناه نباشد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: از امروز سعی خواهیم کرد دیگر در مناطق روستایی استان گلستان هیچ یک از محرومان بی‌سرپناه نباشند.

به گزارش گلستان ما، سید محمد حسینی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: امروز هر ایرانی از حضور حماسی مردم در 22 بهمن لذت برد، جمعیت امسال بیش از سال های گذشته بود و این ملت بدون هیچ چشمداشتی پای کار انقلاب ایستادند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان ادامه داد:  موج جمعیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز همان مردم بی‌ادعا بودند که بدون هیچ چشمداشتی، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را دوست دارند و حضور پررنگ مردم نیز برای ما مسئولان درس بود تا از این پس با عزم و اراده بیشتری به آنها خدمت کنیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم با دیدن حماسه حضور تصمیم گرفتیم از این پس بیش از پیش در مسیر خدمت گام برداریم تا شرمنده مردم نشویم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان  تاکید کرد: از امروز سعی خواهیم کرد دیگر در مناطق روستایی استان گلستان هیچ یک از محرومان بی‌سرپناه نباشند.

حسینی تاکید کرد:  ارزش خدمات ما در شهرها و روستاها در دهه فجر امسال ۶۵۵ میلیارد تومان بود و در این ایام شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی یک هزار و ۹۰۰ واحد مسکن روستایی در دهه فجر امسال در استان گلستان بودیم.

وی گفت:  ۲۵۸ طرح هادی و پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومان در دهه فجر گلستان به بهره‌برداری رسید و یکی از خدمات شیرین بنیاد مسکن به مردم گلستان، واگذاری اسناد مالکیت واحدهای مسکونی بود که یک هزار سند مالکیت به مردم تحویل داده شد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.