1400-11-07 09:02
313
0
78317
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:

تلاش دشمن برای شکاف بین اقوام ایرانی ناکام مانده است/ ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه فجر

وزیری گفت:دشمنان با استفاده از ظرفیت رسانه های معاند برای ایجاد شکاف قومی، مذهبی و تجزیه طلبی استفاده می کنند اما با این وجود شاهد وحدت بین اقوام و مذاهب در کشور هستیم و این بصیرت مردم دشمن را ناکام گذاشته است.

به گزارش گلستان ما؛ اسرافیل وزیری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر فرصت جهاد تبیین دستاوردهای واقعی انقلاب اسلامی ایران است و باید از این ظرفیت برای معرفی آرمان های انقلاب به جوانان استفاده کنیم.

 

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد:  گفتمان وحدت در انقلاب اسلامی به عنوان یک شعار و یا تاکتیک مطرح نیست و مقام‌معظم رهبری نیز همیشه نسبت به وحدت بین شیعه و سنی تاکید کردند. 

وزیری ابراز داشت: دشمنان با استفاده از ظرفیت رسانه های معاند برای ایجاد شکاف قومی، مذهبی و تجزیه طلبی استفاده می کنند اما با این وجود شاهد وحدت بین اقوام و مذاهب در کشور هستیم و این بصیرت مردم دشمن را ناکام گذاشته است.

وی تاکید کرد: یکی از اضلاع مثلث پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری جامعه اسلامی است و امروز نیز مهم ترین رمز موفقیت ما رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قدردان آن باشیم.

این مقام مسئول بیان کرد: در کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان در بخش دانش آموزی برنامه همیاران وحدت و در بخش دانشجویی نیز برنامه ای در گنبدکاووس برگزار خواهد شد، همچنین نشست علمای شیعه و سنی و برگزاری نشست های علمی در مدارس اهل سنت از جمله دیگر برنامه های ما است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خاطرنشان کرد: استفاده از فرصت نماز جمعه برای جهاد تبیین، تجلیل از خانواده شهدا، بهره گیری از ظرفیت اقشار اهل سنت، دیدار ائمه جمعه اهل سنت شهرها و روستاهای گلستان با امام جمعه گرگان، برگزاری مسابقه کتابخوانی و غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری همایش بانوان غرب گلستان از دیگر برنامه های ما است.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.