1401-02-20 09:20
554
0
79932
فرمانده سپاه آق قلا خبر داد؛

تشکیل و راه اندازی ۲۹۰ گروه جهادی در آق قلا

سرهنگ یعقوب مصطفی لو گفت: بسیج سازندگی سپاه آق‌قلا در سال ۱۴۰۰ با تشکیل و راه‌اندازی ۲۹۰ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی در عرصه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، فرهنگی و آموزشی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، خدمات‌رسانی و کمک مومنانه فعالیت می‌کنند.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه آق‌قلا در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: بسیج سازندگی سپاه آق‌قلا در سال ۱۴۰۰ با تشکیل و راه‌اندازی ۲۹۰ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی در عرصه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، فرهنگی و آموزشی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، خدمات‌رسانی و کمک مومنانه فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه آق‌قلا افزود: دو قرارگاه محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان و قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) که ما بین سپاه و اداره آب و فاضلاب انجام و تشکیل شد.

مصطفی‌لو خاطرنشان کرد: ۲۸ پروژه محرومیت‌زدایی از اول سال ۱۴۰۰ تاکنون و ۱۷ پروژه با مشارکت گروه‌های جهادی شامل سه جاده بین مزارع، سه پروژه آبرسانی، سه باب مسجد و ۱۹ مورد پروژه مسکن محرومین اجرا و تکمیل شدند.

فرمانده سپاه آق‌قلا از تشکیل و راه‌اندازی ۵۷ صندوق قرض‌الحسنه اشتغالزا و دو تعاونی اشتغالزایی خبر داد که از طریق تسهیلات بانک ملت، صادرات و صندوق کارآفرینی امید برای ۱۸ نفر به صورت مستقیم و هفت نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شد و همچنین با تفاهم‌نامه ما بین سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) چهار کارگاه خیاطی ایجاد و برای ۵۳ نفر شغل ایجاد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.