1399-02-31 15:23
707
0
68718

بیانیه مجمع عالی بسیج استان گلستان به مناسبت روز جهانی قدس

مجمع عالی بسیج استان گلستان با همه ابزارهای در اختیار حقیقی و مجازی  و با همراهی قاطبه بسیجیان استان در روز جهانی قدس، هم صدا با ملَّت بزرگ ایران در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهد بود وگوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای  مراتب انزجار خود را از معامله قرن و اقدام نابخردانه و خیانت بار دولت های خود باخته تحت فرمان آمریکا اعلام می دارد. 

به گزارش گلستان ما، مجمع عالی بسیج استان گلستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد، که متن آن در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز قدس، باید تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد.» مقام معظم رهبری 

با عنایت الهی، اعلام روز قدس در آخرین جمعه رمضان به ابتکار امام راحل رضوان الله تعالی، هر سال از سالهای پیش پویا تر و گسترده ترخواهد شد. تا جایی که امروز بیش از یکصد کشور جهان هم صدا با مردم مظلوم فلسطین در کنار ملت ایران فریاد مرگ بر اسراییل را سر می دهند.گرچه در سال جاری، بدلیل تهدید شیوع بیماری منحوس و متقلب کرونا، راهپیمایی در عرصه میدانی نقش آشکاری ندارد، اما به تقدیر الهی و به جبران روز قدس، تشییع جنازه فرمانده سپاه قدس، سردار سلیمانی خود نمایشی از برپایی روز قدس در میادین حقیقی و مجازی بوده است که جهانیان را به حقوق ملت مظلوم فلسطین آشناتر و نفرت از تجاوز رژیم اشغالگر قدس را بیشتر کرده است. در عین حال روز قدس در شکل نوین خود، در نمایشگاه عظیم رسانه جهانی با هشتک های مختلف سیاسی و متمرکز به سخنرانی سرنوشت ساز مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، فرصت بصیرت افزایی را وسیع تر وگسترده ترمی کند. بلاشک و به اقتضای شرایط مساعد پیش رو، با گشایش فرصت ساز رسانه های جهانی، در روز جهانی قدس، پرچم فلسطین این بار مسلماً برتمآمی خانه های مردم آزاده جهان به احتزاز در خواهد آمد. و نفرت از رژیم منفور صهیونیستی بیشتر خواهد شد و روسیاهی سران کشورهای مرتجع عربی در برسمیت شناختن رژیم صهیونیستی در جریان طرح معامله قرن بر آزادیخواهان جهان آشکار تر می شود. 

 رژیم منحطی که در طول قریب به 72 سال تصرف سرزمین اشغالی دهها هزار نفر از مردم این سرزمین را شهید و میلیونها نفر را آواره دیگر بلاد اسلامی و غیر اسلامی و هزاران نفر را نیز در زندان مخوف خود گرفتار کرده است و همچنان در حال توسعه شهرک سازی در مناطق اشغالی و در صدد الحاق کرانه باختری به مناطق تحت اشغال خود است، دول مرتجع و خوش گذران عربی، تحت فرمان آمریکا ی جنایتکار، از سر ناتوانی و بی کفایتی، درکنار رژیم صهیونیستی قرار گرفته و با شعار صلح و استراتژی معامله قرن به قیمت سپردن حاکمیت مطلق سرزمین فلسطین به رژیم صهیونیستی و تهدید از دست رفتن کرانه باختری، حقوق مردم ستمدیده، مظلوم و مسلمان فلسطین را زیر پا گذاشته اند. گرچه این معامله با بیدار شدن جهان اسلام نتیجه ای جز رسوایی برای سران عرب، نتیجه ای نخواهد داشت. و نفرت جهان اسلام را از سران مرتجع بیشتر خواهد کرد. اما خباثت و خیانت حاکمان جور در بلاد اسلامی، گناه نابخشودنی است.

محل سئوال است؛ جهان مدعی حقوق بشر و عموم نهادهای ذی مدخل از جمله سازمان ملل؛ چرا برای حل مشکل مردم این سرزمین، هیچ اقدامی جز حمایت از رژیم صهیونیستی ندارند؟! بدیهی است، بر اساس اصل دمکراسی، تنها راه حل مشکل حاکمیت سرزمین های اشغالی، اخراج اشغالگران وارده از اقصی نقاط جهان و فراخوانی آوارگان فلسطینی از سراسر جهان به وطن مادری خود، پس از آن برپایی رفراندوم آزاد با مشارکت همه ادیان مسلمان و مسیحی و یهودی می باشد. 

مجمع عالی بسیج استان گلستان با همه ابزارهای در اختیار حقیقی و مجازی و با همراهی قاطبه بسیجیان استان در روز جهانی قدس، هم صدا با ملَّت بزرگ ایران در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهد بود وگوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مراتب انزجار خود را از معامله قرن و اقدام نابخردانه و خیانت بار دولت های خود باخته تحت فرمان آمریکا اعلام می دارد. 

مجمع عالی بسیج استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.