1399-09-05 22:29
977
0
71782
امیر آذریان:

بسیج مردمی‌ترین نهاد انقلاب است

امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

به گزارش گلستان ما، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

در این پیام که به این پایگاه خبری تحلیلی ارسال سد؛ آمده است: شجره طیبه بسیج امروز درخت تنومندی است که تاکنون توانسته در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از نیروهای متعهد در صحنه‌های مختلف، از هشت سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی، مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان و همچنین ویروس منحوس کرونا نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.

این پیام می‌افزاید: پنجم آذر یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بر اساس اندیشه والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.

در پایان این پیام تصریح شده است: سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و همچنین خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان سرافراز تبریک عرض می‌نمایم و موفقیت و سربلندی دریادلان بسیجی را در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از خدای متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.