1400-01-21 16:16
818
0
74078
فرماندار گالیکش خبر داد؛

بستری ۲۳ بیمار کرونایی در گالیکش/ گالیکش در وضعیت نارنجی قرار داد

فرماندار گالیکش گفت: با بستری ۲۳ بیمار کرونایی در گالیکش، این شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، احمد تجری‌مفرد در سی‌ونهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: همه مسئولین و متولیان دستگاه‌ها و نهادها بطور جدی مراحل بعدی اجرای محدودیت‌ها از سوی گروه‌های شغلی ۱و۲ را پیگیری نموده و نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش فعالیت طرح شهید سلیمانی را با همکاری نیروهای سپاه و بسیج در دستور کار خود قرار دهند. 

وی گفت: مقررات منع تردد خودروئی از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح به مدت دو هفته اعمال خواهد شد. همچنین این طرح طبق مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا شامل تعطیلی و ممنوعیت فعالیت مدارس، باشگاه‌های ورزشی، تجمعات مذهبی (نماز جمعه و جماعات) و اجتماعات بیشتر از ۲۰ نفر نیز می‌باشد.

تجری مفرد افزود: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده موکد از ماسک و سایر مقررات مشمول وضعیت نارنجی باید بطور دقیق در سطح شهرستان اجرا شود و همچنین درخصوص دورکاری کارکنان ادارات نیز در صورت تصویب از سوی ستاد کرونای استان و ضرورت نداشتن حضور آنها و با نظر مدیر دستگاه مربوطه شرایط حضور کارمندان با اولویت بانوان و بیماران بصورت دو سوم تا دو هفته آتی بلامانع می‌باشد.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: از همه خیرین و مردم نوع دوست شهرستان تقاضا داریم با توجه به شرایط سخت اقتصادی در جامعه و مشکلاتی که در پی شیوع کرونا با آن مواجه هستیم، با تهیه و تامین بسته‌های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا کمک کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.