1401-05-02 12:57
560
0
80911
با انعقاد تفاهم صورت می‌گیرد؛

ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی با آموزش فنی و حرفه ای در بافه سیم گلستان

اداره کل فنی‌وحرفه‌ای گلستان با شرکت بافه سیم علی‌آبادکتول در راستای ارتقائ کیفیت و جذب ۲۰۰ نیروهای مهار تفاهم‌همکاری آموزشی منعقد کرد.

به گزارش گلستان ما؛ حمزه کرایلو در نشست انعقاد تفاهم نامه آموزشی فنی‌وحرفه‌ای با بافه سیم گلستان اظهار کرد: در راستای توسعه همکاری و بهره برداری مشترک از ظرفیت های موجود در زمینه آموزش های تخصصی مهارتی و هم افزایی ظرفیت طرفین تفاهم نامه ای فی ما بین اداره کل فنی  حرفه ای و شرکت بافه سیم گلستان  منعقد شد.

مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان ادامه داد: با انعقاد تفاهم همکاری ۲۰۰ نفر براساس آموزش های مهارتی متناسب با نیاز این شرکت آموزش می‌بینند و برای آنها گواهی مهارت که مورد پذیرش ۱۲۶ کشور دنیا است صادر خواهد شد.

 کرایلو افزود: تلاش خواهیم کرد که در راستای آموزش مهارت از ظرفیت استان و دیگر استان‌های کشور استفاده شود.

وی گفت: یکی از مشکلات این شرکت قالبی است که در شیراز تولید می شود و با توجه با ظرفیت مربیان گرانقدری در مجموعه فنی و حرفه‌ای  امیدواریم بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم‌.

این مقام مسئول بیان کرد:  تاکید ما بر این این که اشتغالی همراه با مهارت باشد و این شرکت بر کیفیت محصولات تاکید دارد و رتبه های متعددی در خصوص کیفیت کالا اخذ کرده و قطعا  آموزش های مهارتی به این مجموعه کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.