1400-09-11 04:45
679
0
77341

از احتمال سیلابی شدن گلستان تا کاهش 15 درجه‌ای دمای آخر هفته

بعد از پشت سر گذاشتن دمای هوای بالای 30 درجه در استان گلستان حالا باید در انتظار کاهش محسوس دما در پایان هفته باشیم، با نفوذ سامانه بارشی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

به گزارش گلستان ما، بامداد امروز وزش باد شدید در گرگان طبق پیش‌بینی‌های کارشناسان به وقوع پیوست، سرعت لحظه‌ای باد در ایستگاه هواشناسی گرگان به 57 کیلومتر بر ساعت رسید، امروز گلستانی‌ها تجربه روزهای گرم تابستان را در فصل رویایی پاییز تجربه خواهند کرد، بعد از پشت سر گذاشتن دمای هوای بالای 30 درجه در استان گلستان باید در انتظار کاهش محسوس دمای هوا در پایان هفته باشیم، با نفوذ سامانه بارشی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

اداره کل هواشناسی استان گلستان برای روزهای  پنج شنبه ۱۱ آذر تا جمعه ۱۲ آذر ماه هشدار سطح نارنجی صادر کرد، و از وقوع بارندگی، رعد و برق، در نواحی کوهستانی ریزش برف، کاهش محسوس دما و وزش باد نسبتاً شدید موقتی و به تبع آن، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی برخی معابر و احتمال سیلاب ناگهانی خبر داد.

مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای گلستان با اشاره به احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در استان از مردم خواست تا در حاشیه رودخانه‌های دایمی و فصلی استان توقف نکنند.

حسین دهقان بیان کرد: مردم برای حفظ سلامت خود باید از نزدیک شدن به رودخانه‌ها، مسیل‌ها و مخازن سد‌ها و تأسیسات آبی خودداری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.