1398-08-30 19:39
2091
0
66384
به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

تجدید میثاق بانوان فعال رسانه بسیجی گرگان با شهدا و آرمان‌های انقلاب

چهلمین سال عمر بابرکت «بسیج» و تقارن این مناسبت با پنج آذر«روز ملی گرگان» بستری را برای تجدید میثاق بانوان فعال بسیج رسانه استان گلستان فراهم کرد، مراسمی که در برگزاری آن بسیجیان، سپاه و آحاد مردم پای کار آمدند.

به گزارش گلستان ما، آئین عطرافشانی گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان عصر امروز در آستانه فرارسیدن چهلمین سال عمر بابرکت «بسیج» برگزار شد، در این مراسم بانوان فعال بسیج رسانه استان گلستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

مهمانی شهدا ساده و بی‌پیرایه بود، هر کسی به شهدا ادای دین می‌کرد خود را به این جمع رسانده بود، بسیجیان آمدند برخی در لباس سبز پاسداری، عده‌ای در قالب کاروان بسیج رسانه و جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان گرگان تا در جوار شهدا آرامش و امنیت خود را بهتر و بیشتر درک و لمس کنند.

در حاشیه این مراسم مسئول واحد خواهران بسیج رسانه استان گلستان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: فعالان رسانه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی دارند، اگر این نقش به درستی در جامعه ایفا شود منجر به ارتقاء اعتماد عمومی خواهد شد.

زهره رجبی با بیان اینکه بسیج یک افتخار و ارزش است، بیان کرد: بسیج با شعار محوری چهل سال خدمت، جهاد و شهادت این پیام را دارد که همواره در کنار مردم است و تا پای جان برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی مهمترین برنامه‌های بسیج رسانه واحد خواهران در هفته بسیج را برپایی کارگاه آموزشی سواد رسانه، پیاده‌روی و مسابقات ورزشی، کارآفرینی در حوزه بانوان بسیج رسانه عنوان کرد.

در مراسم عطرافشانی شهدای گمنام گرگان فعالان رسانه‌ای از خبرگزاری فارس، پایگاه‌های خبری تحلیلی گلستان‌ما، دانشجو سلام، گلستان فردا، نشریات محلی پژواک سخن، گلستان مهر، گلستان .... که شرکت کردند.

بانوان بسیجی با در دست داشتن برگه‌هایی که هشتک‌گذاری با عنوان «چهل سالگی بسیج»، «خدمت، جهاد، شهادت»، «بسیج در کنار مردم»، «بسیج، اقتدار، امنیت» شده بود در مراسم عطرافشانی گلزار شهدا شرکت کردند.

انتهای پیام  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.