1393-11-19 09:41
4758
0
10173
سردار عظیمی فر:

شهید حاجی حتم لو در مقابله با پژاک و تکفیری ها خیلی شجاع بود / گروه مهندسی 45 جوادالائمه نقش مهمی در امنیت پایدار جمهوری اسلامی داشته است

معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: بنده در سال 81 زمانی که فرمانده گروه مهندسی 45 جوادالائمه (ع) بودم سید احسان حاجی حتم لو را جذب کردم و او را فردی شجاع و متدین دیدم .

به گزارش گلستان ما ؛ سردار عظیمی فر معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه در مراسم تشییع پیکر پاک مدافع حرم احسان حاجی حتم لو در گرگان گفت : به نمایندگی از فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آحاد مردم مردم خوب و ولایتمدار گلستان تقدیر و تشکر می کنم در ایام دهه فجر و انقلاب امام اینطور سلاله های پاک زهرا(س) تششیع جنازه کردند.

عظیمی فر افزود: سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفتند که سلام مرا به مردم  ولایتمدار گلستان برسانید .

وی خاطرنشان کرد: فردا در مراسم ختم این شهید بزرگوار در مورد نقش مردم گلستان در امنیت پایدارنظام جمهوری اسلامی در شمال غرب ، غرب و مدافعین حرم سخن خواهم گفت.

معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه گفت: بنده در سال 81 زمانی که فرمانده گروه مهندسی 45 جوادالائمه (ع) بودم سید احسان حاجی حتم لو را جذب کردم و او را فردی شجاع و متدین دیدم .

عظیمی فر گفت: حاجی حتم لو در مبارزه با پ.ک.ک و گروه پژاک ، سلفی های جنوب شرق و تکفیری های عراق و سوریه شجاعانه می جنگید و بالاخره به آرزویش رسید.

این مقام نظامی تصریح کرد: گروه 45 جواد الائمه  که در تابعیت نیروی زمینی سپاه است نقش عظیمی در امنیت پایدار ایران عزیز داشته و من فردا به نیابت از طرف فرمانده نیروی زمینی و معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ، آنها را به استحضار مردم ولایتمدار منطقه می رسانم.

سردار عظیمی فر گفت: استان گلستان در امنیت پایدار در جنوب شرق ، در شمال غرب و غرب اقدامات زیادی انجام داده که تاریخ این ملت به برگ زرین شهدای دفاع مقدس این شهید بزرگوار استان را اضاف خواهد کرد. 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.