1394-02-10 07:05
5998
6
14021
داماد هایی غیرتشان را سر طاقچه جا می گذارند!؛

رواج یک رسم غلط در گرگان / ابراز شادمانی آغشته به حرام !

این روزها عروسهای زیادی فکر می کنند در شب عروسی به کل شهر محرم شده اند و بدون کمترین حجابی با آرایش کامل در مجاورت آقا دامادها در شهر گردش می کنند .

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، نمی دانم چرا چند وقتی هست غیرت برخی جوانان شهر نم کشیده!

نم که چه عرض کنم کلا از بیخ ویران شده است !

آنقدر تعداد عروس های بدون چادر و پوشش آن هم با لباس عروسهایی در نهایت بد پوششی و با حجاب نیمه برهنه در شهر زیاد شده که متاسفانه در حال وارونه کردن عرف جامعه است ...

نمی دانم چرا وقتی برای نبستن کمربند و پارک زیر تابلو توقف ممنوع باید جریمه های آنچنانی داد ولی با کسانی که عفت عمومی جامعه، روان جوانان و نوجوانان معصوم را ویران می کنند، هیچ برخوردی نمی شود؟

نمیدانم، شاید قانونی وجود دارد و اعمال نمی شود؟ شاید هم وجود ندارد؟ شاید وجود دارد ولی مجریان آن رعایت عروس و داماد بودنشان را می کنند!؟

یا شایدم اصلا آنقدر اوضاع پوشش عروس خانم ها افتضاح است که مامور فلک زده شرمش می شود جلوی ماشینشان را بگیرد و تذکر دهد !

لطفا این ماجرای به ظاهر ساده و واقعی را حتما بخوانید ؟

یک تازه عروس گرگانی به من گفت: وقتی چادر عروس را بر سرم گذاشتم و در ماشین نشستم ، فیلمبردار جلو آمد و خیلی راحت و آسوده گفت ، فیلمتان زشت می شود لطفا چادرت را دربیاور و وقتی با پاسخ من که به هیچ عنوان حاضر نیستم این کار را بکنم مواجه شد با چشمانی از حدقه درآمده به من نگاه کرد و گفت: کارمند اماکنی ، حفاظتی، حراستی ، شغلت چیست ؟

وقتی به فیلمبردار گفتم نه پرستارم تعجبش بیشتر شد و گفت پس دیگر مشکلت چیست ؟

خیلی درد آور است که ترس از رییس اداره برای فیلمبردار قابل توجیه تر بود تا ترس از خدا؟

آنقدر فلک زده هر روز از عروس های بی حجاب فیلم گرفته و همراهشان دور دور کرده که بی حیایی، هنجار ذهنش شده بود انگار نه انگار که اصلا اعتقادی هم هست؟ خدایی هم در این نزدیکی نگاهمان می کند ؟ انگار نه انگار...!

اینکه در طول این مدت دشمن از طریق امواج ماهواره و کارهای ضد فرهنگی چه بر سر جامعه آورده که در شهر دارالمومنین گرگان داشتن حجاب در شب عروسی برای بعضی ها تعجب آور شده، نشانه خوبی نیست و خبر از پیشرفت خاکریزهای دشمن دارد؟

اینکه شما کارمند اماکنی سوال نیست، درد است ؟ بدبختی فرهنگی است و تا آن را نپذیریم و به دفاع برنخیزیم روز به روز وضعمان وخیم تر می شود ...

برخی از تازه دامادها مقصر نیستند ، شب عروسی هول می کنند ، جو گیر می شوند و از سر بی حواسی، دامادند دیگر، شب پادشاهیشان است. غیرتشان را سر طاقچه جا می گذارند ! غیرت مسئولین کجا جا مانده که هر روز تعدادشان بیشتر و بیشتر می شود ؟؟؟

چندوقتی است که دیگر در هیچ تالاری در شهر گرگان مراسم عروسی مختلط بر گزار نمی شود ، علتش خیلی ساده است 15 میلیون جریمه برای شخصی که چنین مکانی را در اختیار خانواده های این چنینی قرار می دهند، بساط همه عروسی هایی که نه به مجلس عروسی بلکه شبیه پارتی های شبانه بود را برای همیشه برچید!؟

آیا برای حفظ عفت عمومی جامعه نمی شود جریمه ای در خور آن، در نظر گرفت؟؟؟

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

hesam

یاد شهید زین الدین افتادم. یه روز پشت چراغ قرمز موتورگازیش رو میزنه رو جک و میره روش وامیسته و شروع به اذان گفتن میکنه. درحالی که وقت اذان نشده بود و هرکی نمیشناختش بهش متلک مینداخت و مسخرش می کرد. بعد دوستاش بهش گفتن چرا اینکارو کردی؟ گفت مگه متوجه نشدین اونورچهار را یه عروس بدحجاب تو ماشین بود و مردم داشتن نگاش میکردن. من خواستم توجه مردم رو به خودم جلب کنم.تو بحث عروسی هم همینه. تاجایی که ما حزب الهی ها بخواهیم بدون توجه عروسی بگیریم اینجور افراد توجهشون به ما جلب نمیشه و نمیتونن از ما ها الگو بگیرن.هفته پیش خبر ازدواج دو فعال رسانه ای خیلی تو گلستان سرو صدا کرد اما همین ما حزب الهی ها بخاطر کراوات آقا داماد حسابی بهش توهین کردیم در صورتی که یک دقیقه به کار خوبش فکر نکردیم که دقیقا کارش جلب توجه همین دامادهای بی غیرت بود اما ما بچه حزب الهی ها کارش رو خراب کردیم و بهش توهین کردیم.حالا فکر کنم همه ما کار خوب اون داماد رو متوجه شده باشیم و درک کرده باشیم.

1
0
پاسخ
1394-02-10 07:29
پایدیسندی

رئیس جمهور هم گفت که نیر ی انتظامی وظیفه اجرایی اسلام را ندارد

0
0
پاسخ
1394-02-10 09:27
دل آرام

منظور این بود که با زور و بصورت وحشیانه نمی شود مردم را به اسلام دعوت کرد

0
0
پاسخ
1394-02-10 10:18
علي

پليس وظيفش اجراي اسلام نيست ؟! مقابله با قانون شكني چطور؟ چه طور مي شود وقتي حتي سران كشورهاي غير مسلمان هم به كشورمان مي آيند به احترام قوانين كشورمان حجاب مي گيرند يعني بي حجابي صد در صد عروسها شامل اجراي اسلام است ؟ نه جانم فقط به اين بهانه بخواهيم از نيروي انتظامي سلب مسئوليت كنيم نمي شود منهاي اسلام عزيز اين مورد مصداق قانون شكني است .

0
0
پاسخ
1394-02-10 18:58
مجتبی

طولانی بود نخوندم.

0
0
پاسخ
1394-02-13 09:08

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.