1400-04-20 20:21
1573
0
75351
به قلم حسن بیارجمندی؛

آیت الله رئیسی و ایران ۱۴۰۴ / تهدیدات پیش روی دولت مردمی و رسالت ما

چند چهره نام آشنای آمریکایی مرتبط با امور منطقه غرب آسیا اخیرا در یادداشت مشترکی در نشریه آتلانتیک نوشته اند که :" هیچ فردی دیگری بهتر از رئیسی ؛تجسم ایدئولوژی جمهوری اسلامی نیست.رئیسی آمده است تا ایران را به انقلاب ۱۹۷۹ بازگرداند...آمریکا اگر می خواهد جلوی رفتار ایران را بگیرد،باید به او نشان بدهد که این نوع رفتار برایش گران تمام خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛ حسن بیارجمندی، دکترا در رشته حقوق بین الملل و حقوق اروپایی از دانشگاه روابط بین الملل مسکو وابسته به وزارت خارجه روسیه در یادداشتی نوشت: چند چهره نام آشنای آمریکایی مرتبط با امور منطقه غرب آسیا اخیرا در یادداشت مشترکی در نشریه آتلانتیک راجع به انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران و انتخاب آیت الله رئیسی بطور خاص نوشته اند که :"  هیچ فردی دیگری بهتر از رئیسی ؛تجسم ایدئولوژی جمهوری اسلامی نیست.رئیسی آمده است تا ایران را به انقلاب ۱۹۷۹ بازگرداند...آمریکا اگر می خواهد جلوی رفتار ایران را بگیرد،باید به او نشان بدهد که این نوع رفتار برایش گران تمام خواهد شد."!!!

تحلیل پویا و عمیق این چند اشاره کوتاه و خاص از یادداشت بلند مشترک یاد شده نیاز به یک حافظه تاریخی و خاصه یک مبدا دقیق و اطلاعات آشکار موثق از طرح خارجی _داخلی دارد که نه تنها از آن رمزگشایی کند بلکه تصویری نسبتا دقیق از میدان و تهدیدات داخلی و خارجی پیش رو در چهار سال آینده دولت مردمی و ایران قوی آیت الله رئیسی و رو به افق ۱۴۰۴ ترسیم کند.

۶سال پیش امام خامنه ای در تاریخ ۲۵ /شهریور/ ۱۳۹۴ در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامى خبر از یک پروژه ۱۰ساله دشمنان انقلاب اسلامی بعد از امضای برجام و اجرایی شدن آن دادند:"وعده میدهند که ده سال بعد، ایران آن ایران نیست و دیگران هم که دیگر کاری نمیکنند! تصوّرشان این است. نباید گذاشت این فکر و این امید شیطانی در دل دشمن پا بگیرد؛ باید آن‌چنان پایه‌های انقلاب و فکر انقلابی در اینجا مستحکم باشد که مُردن و زنده بودن این و آن و زید و عمرو، تأثیری در حرکت انقلابی این کشور نگذارد؛ این وظیفه‌ی اساسی نخبگان سپاه و همه‌ی نخبگان انقلابی این کشور است"
۲۳تیرماه درست ۶سال از امضای برجام می گذرد که در مدت و براساس وعده دهساله برای تغییر ایران اسلامی ؛

اولا تصویر ایدئولوژیک جمهوری اسلامی  را با این برجام زدگی و افتادن دولتمردان لیبرال آن به آغوش آمریکا و اروپا ؛دچار اختلال در سطح داخل و خارج از کشور نمودند.

ثانیا با ورود پوششی به برجام داخلی _که در شعارهای انتخاباتی "تکرار می کنیم " طیف تندرو و برانداز اصلاح طلب(احزاب منحله) در بهار ۹۶ کاملا پیدا و آشکار بود _ عملا به زعم خودشان ایران را از ریل انقلاب اسلامی ۱۹۷۹خارج نمودند و با متوقف نمودن امور مردم و دامن زدن عمدی به اختلال در تمامی بخش های مرتبط با آن  ،انگاره ناکارآمدی انقلاب و نظام اسلامی را در ذهن های تسخیر شده در فضای مجازی ،ساخت و ایجاد نمودند!

بعد از ۶سال از اجرایی کردن پروژه  تغییر ایران و در آستانه انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ بالاخص تحت پروپاگاندای تحریم انتخابات حاکم بر فضای مجازی ؛این فکر و این امید شیطانی در دل دشمن پا گرفت!!! که ایران در ۴سال آینده با این انتخابات وارد سراشیبی تغییر نهایی خواهد شد! ؛تغییری که دیگر هیچ اثری ایدئولوژیک در جمهوری اسلامی باقی نخواهد گذاشت و امکان بازگشت آن به ریل انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ دیگر میسر نخواهد بود!!!

اما با فرماندهی قرارگاه تواصی از سوی امام خامنه ای ،یک بار دیگر با مشارکت فعالانه ،حداکثری و بصیرانه مردم در مقایسه با انتخابات منطقه ای فرانسه مهد دموکراسی ادعایی غرب ؛بعنوان یک حماسه تاریخی در ایران ثبت گردید.

یادداشت صدرالاشاره در نشریه آتلانتیک بیش از یک تحلیل ؛یک خبر و اطلاع رسانی کارشناسانه از شکست مقدمات پروژه ۱۰ساله تغییر ایران است و اینکه با انتخاب آیت الله رئیسی دیگر چشم انداز روشنی برای حصول نتیجه این پروژه وجود ندارد.اما این بدان معنی نیست که آنان از این پروژه دست خواهند کشید بلکه با تغییر شیوه ها و روش ها راهی بسوی تداوم این پروژه می گشایند.همچنانکه در انتهای یادداشت مشترک یاد شده توصیه ای نموده اند.

بنظر نگارنده براساس نسخه مندرج در یادداشت مشترک یاد شده دو دسته اقدامات در دستور کار خواهد گرفت؛

اولا اختلال در تجسم بخشی  ایدئولوژیک جمهوری اسلامی از سوی آیت الله رئیسی و عملکرد دولت آن به منظور جلوگیری از تقویت کارآمدی انقلاب و نظام اسلامی ! که پیش از شروع کار آیت الله رئیسی و براساس یک نسخه پیچیده از جنگ شناختی و ادراکی آغاز شده است و در حال تخریب این چهره و تجسم بخشی آن هستند!

ثانیا شاهد ایجاد موانع داخلی و خارجی برای جلوگیری از ریل گذاری مجدد و بازگرداندن ایران به ریل انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ از طریق باقی گذاردن زمین سوخته و آوارهای داخلی برای دولت آیت الله رئیسی و همچنین ایجاد موانع جدی خارجی با توجه به نسخه اخیر نخست وزیر سابق کانادا و دیگر مهمانان در همایش سالانه منافقین و...خواهیم بود

بنابراین مسلم است که پیروزی آیت الله رئیسی برای همه نخبگان انقلابی و رو به افق ۱۴۰۴ آغاز یک جهاد عظیم و خستگی ناپذیر است تا به فرموده امام خامنه ای " پایه‌های انقلاب و فکر انقلابی در اینجا مستحکم باشد " این است رسالت اصلی ما .ان شاء الله

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.