1393-08-20 07:58
3517
0
5624
ويژه محرم و عزاي سالار شهيدان ؛

پخت آش نذري در مدرسه بنت الهدي و حضرت معصومه(س) گميشان + تصاوير

مدارس حضرت معصومه(س) و ينت الهدي گميشان با پخت و توزيع آش نذري به دانش آموزان ايام محرم و عزاي سالار شهيدان را گرامي داشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، مراسم پخت آش نذري ويژه محرم و عزاي سالار شهيدان مشتركا در مدارس حضرت معصومه و بنت الهدي گميشان برگزار شد.

0012

حليمه سيد مدير مدرسه بنت الهدي گميشان كه به تازگي  مديريت مدرسه بنت الهدي  را برعهده گرفته به خبرنگار ما گفت: قبلا سابقه مديريت در مدارس شهر چابهار و تنگراه را بر عهده داشته ام و در آن مدارس نيز همه ساله به عشق امام حسين (ع)  مراسم پخت آش نذري در ايام محرم را برگزار مي كردم.

وي ادامه داد: با همه وجود اعتقاد و محبت به اهل بيت عصمت و طهارت دارم همه ساله در شهر گنبد همراه با خواهران اهل سنت و تشيع در هيئت زينبيه در مراسم عزاداري شركت مي كنم.

مدير مدرسه بنت الهدي كه سيد اهل سنت است در پايان گفت: دخترعموي من كه به مدت 10 سال با نازائي دست به گريبان بود و در شرايطي كه پزشكان از فرزند آوري او قطع اميد كرده بودند با شركت در روضه حضرت علي اصغر و توسل به 6 ماهه امام حسين صاحب فرزند شد.

حليمه سيد در پايان گفت : ما در خانه پدري همه ساله در روز تاسوعا غذاي نذري مي پزيم و از دستجات عزاداري برادران شيعه پذيرايي مي كنيم .

00ash

00s9

00s5

00s6

00s7

00s4

00s8

00s3

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.