1401-11-16 19:52
444
0
83417
دبیرستاد امربه معروف استان گلستان:

ریشه تحریم سپاه و امربه معروف دشمنی با اسلام است/ امربه‌معروف به قوام حکومت اسلامی کمک می‌کند

دبیرستاد امر به معروف استان گلستان به تحریم‌های اتحادیه اروپا برخی از اشخاص و ستاد امربه معروف و سپاه اشاره کرد و گفت: آن‌ها می‌خواهند نظام ما دینی و اسلامی نباشد.

یاسر قزوهی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا و تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر مجموعه‌ها ستا امر به معروف و نهی از منکر و دبیر آن گفت: این تحریم‌ها از سر دشمنی بوده و قطعاً هیچ تأثیری در اقدامات ما در امربه معروف و سپاه پاسداران نخواهد داشت.
دبیرستاد امر به معروف استان گلستان ادامه داد: درروایتی از امام صادق(ع) داریم که «خدا رو شکر دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است» و با این تحریم‌ها مردم ما بیشتر به هم گره خوردند و وحدت و انسجام در جامعه متبلور شد.
قزوهی بیان کرد: ما در مجموعه امربه معروف و نهی از منکر نه علاقمند به سفر اروپایی داریم و نه دنبال داد و ستد با آن‌ها هستیم و غرب با این اقدام ماهیت خود را نسبت به انقلاب و اسلام و به ویژه قرآن و اسلام نشان داد.
وی ابراز داشت: اقدامات ستاد امر به معروف چیزی جز ترویج مبانی دینی و اعتقادی در جامعه اسلامی نبوده و این درحالی است که دشمنان به بهانه مسأله عفاف و حجاب این تحریم‌ها را اتخاذ کردند و قطعاً نه تنها این اقدام مسیر ما را کند نمی‌کند بلکه با‌انگیز بیشتری این مسیر را ادامه خواهیم داد.
این مقام مسئول به ریشه حمله به این نهاد‌های مردمی اشاره کرد و ابراز داشت: احساس می‌کنم آن‌ها با مبانی دینی و اعتقادی این مجموعه‌ها مخالف هستند و می‌خواهند نظام ما دینی و اسلامی نباشد.
قزوهی ابراز داشت: سپاه از حیثیت آبرو کشور دفاع می‌کند و امر به معروف نیز به قوام حکومت اسلامی کمک کرده و در مجموعه سپاه نیز به موضوع امر به معروف و نهی از منکر توجه شده است، دشمنی آن‌ها براساس اسلام است چرا اسلام مخالف استعمارگیری است و این مجموعه‌ها نمی‌گذارد ملت‌های ستم دیده زیر یوق آن‌ها باشند و ستاد امر به معروف با روشنگری و سپاه با حمایت ها‌ی خود نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.